Skocz do zawartości

pierścienie a popychacze


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów; na wstępie zaznaczam, że jestem totalnym laikiem i proszę o wyrozumiałość :)

Zdechł mi silnik, a konkretnie nie chodził jeden cylinder. Po ściągnięciu przez mechanika głowicy okazało się, że wypaliło zawory na tym cylindrze. Jednocześnie stwierdził, że wszystkie popychacze (16 sztuk) są zapieczone i należy je wymienić. Do pierścieni nie miał żadnych zastrzeżeń.

Czy to możliwe, że zostały uszkodzone wszystkie popychacze a pierścienie są ok.?

Przy okazji podaję koszt naprawy, proszę o komentarze czy to są „normalne” ceny :

1. zdjęcie głowicy 400zł

2. naprawa głowicy (ponoć wszystkie gniazda zaworów) 370 zł

3. uszczelki (uszczelniacze zaworów, pod głowicę i inne, które ”trzeba” wymienić) 280 zł

4. popychacze INA (16sztuk) 720zł

 

Aha, jeszcze jedno, chce mi zalać silnik full syntetykiem (ponoć dobrze zrobi nowym popychaczom), mimo, że od 2 lat leję semi syntetyk.

 

Z góry dzięki za wszystkie komentarze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj ja w tigrze wymieniłem wszystkie 16 popychaczy + splanowałem głowicę + wymiana prowadnic popychaczy + zestaw uszczelek + robocizna łącznie dałem 1200 zł

 

więc albo koleś chce cię nieźle orżnąć albo nie wiem co do oleju to ja mam zalane półsyntetyk i jest git :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem uszczelkę pod głowicą i zapłaciłem tysiaka

Uszczelka pod głowice + pod kolektory i inne uszczelniacze około 250,00 mnie kosztowały

Oleju bym nie zmieniał na full

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach