Skocz do zawartości

Ciężko odpala na zimnym, problemy z ruszaniem


Gość superkwasek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość superkwasek

Cześć, mam problem z Tigrą. Tydzień temu zakupiłem autko. Już na początku były problemy, na drugi dzień akumulator wysiadł - do wyrzucenia. Na 3 dzień przy zimnym silniku nie chciał zapalić, po kilkunastu minutach zapalił jednak musiałem dodawać gazu inaczej nie dało rady. Przy ciepłym silniku pali dobrze, choć już następnego dnia zapalił dobrze przy zimnym. Kolejnego dnia zauważyłem bardzo słabe przyspieszenie, na 5 biegu praktycznie brak, jednak gdy stałem w korku, co chwilę gasł, dopiero przy ok 10 zgaszeniu domyśliłem się, że nie ma gazu. Raczej przez to ciągłe zapalanie, gazowanie i automatyczne gaszenie gdy silnik przechodził na gaz nie mogło się nic stać?

 

Teraz z przyspieszeniem jest ok, jednak dzisiaj znowu się męczyłem bardzo długo zanim zapalił, jak już zapalił z dodawaniem gazu jak tylko puściłem gaz od razu gasł. Jakieś 2-3 minuty pogazowałem to było dobrze.

 

Kolejny problem to szarpanie na niskich obrotach na "2" przy niskich obrotach zwłaszcza przy wychodzeniu z zakrętu szarpie, jak przygazuje jest ok.

Ostatni problem to problemu z ruszaniem przy zapalonej chech engine. Od czasu do czasu zapali się kontrolka i wtedy bardzo ciężko ruszyć z jedynki jakby nie było w ogóle mocy i gaśnie.

 

Wie może ktoś co może być problemem? Tigra, 1.4 gaz, 96r.

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu do czasu zapali się kontrolka

 

Sprawdzić błędy i pisać co wyszło:

http://forum.opel24.com/topic/18-i-Kody-bledow-Opel-Corsa/

 

Proponuję nie gazować zimnego silnika po zapaleniu.

Krótka do droga do zniszczenia silnika, który przez kilka sekund po odpaleniu ma znikome smarowanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość superkwasek

Ok, rozumiem zagrożenie nie będę już gazował, poprostu gdy nie przygazowałem to od razu gasł.

 

Złącze 16-stykowe – czynne

UWAGA! Do odczyty kodów 4 cyfrowych potrzebny jest czytnik kodów „P”. W starczych modelach można odczytać kody 2 cyfrowe.

 

Nie do końca rozumiem. Muszę mieć jakiś specjalny czytnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość superkwasek

0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

 

Czyli "EGR" odpowiada za te usterki co opisałem w pierwszym poście czy to jeszcze coś innego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z przyspieszeniem jest ok, jednak dzisiaj znowu się męczyłem bardzo długo zanim zapalił, jak już zapalił z dodawaniem gazu jak tylko puściłem gaz od razu gasł. Jakieś 2-3 minuty pogazowałem to było dobrze.

a odpalam na gazie?

 

Czyli "EGR" odpowiada za te usterki co opisałem w pierwszym poście

częściowo może

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności