Gość tomekiewa Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 może ktoś z was się orientuje: w mojej pompie jest elektrozawór do którego jest tylko 1 przewód. a mam drugi taki sam silnik z taką samą(prawie) pompą , na której w miejscu elektrozaworu jest czarna plastikowa kostka z której wychodzą 3 kable. o_O czy wie ktos co to takiego za cudo tam wepchali ja mam silnik 95rok a ten drugi to 98 rok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 czy wie ktos co to takiego za cudo tam wepchali Bo w tym drugim już jest pewnie sterownik elektroniczny pompy ja mam w drugim zwykły tak jak ty jeżeli padnie to wyjmuję z niego ten zaworek i wkręcam zpowrotem tylko gasić muszę biegiem ale jeżdżę kilka tygodni bo nie mam czasu kupić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 ale najlepsze jest to że gaz jest po staremu na linke i wszystko wyglada identycznie jak w starym silniku. fakt że jeszcze dokładnie się nie przyglądałem temu ale pierwsze rzuciło mi sie w oczy to żę zamiast zwykłego elektrozaworu dali jakiś wynalazek. myślałem że juz ktoś na forum to rozpracował i podpowie jak to podpiąć bo mam zamiar przeszczepić ten silnik do mojego [ Dodano: Pon Paź 01, 2007 17:31 ] nie wiem jeszcze dokładnie ale może to być powiązane z immo jak wyzdrowieję i znajdę chwile to postaram sie to rozpracować ale jeżeli ktos juz spotkał sie z tym to piszcie no i pruba dojścia spełzła na niczym dzisiaj się z tym męczyłem. a więc są 3 kabelki brązowy, czarny z zielonym paskiem i niebieski jak podpiąłem masę do brązowego oraz 12v pod czarno zielony to słychać elektrozawór a na niebieskim pojawia się napięcie. po chwili słychać drugie kliknięcie elektrozaworu tylko ciszej a pompa nie podaje paliwa. pomóżcie bo już 3 dni bez auta jak to ma być podpięte   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artbruk1 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 mam pytanie czy znalazles rozwiazanie tego problemu z kablami w papie wtryskowej opla? jesli tak to prosze o jakies pomocne informcje moj email: [email protected] dziekuje robert   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekiewa Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udało się rozwiązać ten problem!!! jest to immo poprostu a więc wziąłem oryginalny moduł immo który znajdował się pod kierownicą przy stacyjce, podpiąłem oryginalną wtykę z kablami wydłubanymi z wiązki do modułu oraz do pompy w/g kolorów jak było w oryginale. Z czystego lenistwa a może i nie nie przekładałem całej stacyjki wraz z kluczami z pastylką od immo, tylko wydłubałem czipa i wkleiłem go na gorący klej do cewki modułu z pod stacyjki do tego wiadro porządnej izolacji i ukryłem to wszystko w komorze silnika!!Auto zapaliło bez żadnych protestów i działa to do dziś od tego pamiętnego apelu o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.