Skocz do zawartości

pompa wtryskowa 1.7d astra f


Gość tomekiewa

Rekomendowane odpowiedzi

może ktoś z was się orientuje: w mojej pompie jest elektrozawór do którego jest tylko 1 przewód. a mam drugi taki sam silnik z taką samą(prawie) pompą , na której w miejscu elektrozaworu jest czarna plastikowa kostka z której wychodzą 3 kable. o_O :(

czy wie ktos co to takiego za cudo tam wepchali :)

ja mam silnik 95rok a ten drugi to 98 rok ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wie ktos co to takiego za cudo tam wepchali

Bo w tym drugim już jest pewnie sterownik elektroniczny pompy ja mam w drugim zwykły tak jak ty jeżeli padnie to wyjmuję z niego ten zaworek i wkręcam zpowrotem tylko gasić muszę biegiem ale jeżdżę kilka tygodni bo nie mam czasu kupić ;):(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale najlepsze jest to że gaz jest po staremu na linke i wszystko wyglada identycznie jak w starym silniku. fakt że jeszcze dokładnie się nie przyglądałem temu ale pierwsze rzuciło mi sie w oczy to żę zamiast zwykłego elektrozaworu dali jakiś wynalazek. myślałem że juz ktoś na forum to rozpracował i podpowie jak to podpiąć bo mam zamiar przeszczepić ten silnik do mojego ;)

 

[ Dodano: Pon Paź 01, 2007 17:31 ]

nie wiem jeszcze dokładnie ale może to być powiązane z immo jak wyzdrowieję i znajdę chwile to postaram sie to rozpracować ale jeżeli ktos juz spotkał sie z tym to piszcie :(

 

no i pruba dojścia spełzła na niczym dzisiaj się z tym męczyłem. a więc są 3 kabelki brązowy, czarny z zielonym paskiem i niebieski jak podpiąłem masę do brązowego oraz 12v pod czarno zielony to słychać elektrozawór a na niebieskim pojawia się napięcie. po chwili słychać drugie kliknięcie elektrozaworu tylko ciszej a pompa nie podaje paliwa. pomóżcie bo już 3 dni bez auta :) jak to ma być podpięte :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość tomekiewa

Udało się rozwiązać ten problem!!! jest to immo poprostu :) a więc wziąłem oryginalny moduł immo który znajdował się pod kierownicą przy stacyjce, podpiąłem oryginalną wtykę z kablami wydłubanymi z wiązki do modułu oraz do pompy w/g kolorów jak było w oryginale. Z czystego lenistwa a może i nie :) nie przekładałem całej stacyjki wraz z kluczami z pastylką od immo, tylko wydłubałem czipa i wkleiłem go na gorący klej do cewki modułu z pod stacyjki :) do tego wiadro porządnej izolacji i ukryłem to wszystko w komorze silnika!:lol:!Auto zapaliło bez żadnych protestów i działa to do dziś od tego pamiętnego apelu o pomoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności