Gość Kacper Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 przy jakim podciśnieniu całkowicie powinna się zamknąć Możesz laika trochę oświecić co powinno się zamknąć ? Bo chyba nie turbina.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50862-zamiana-silnika-x22dth-na-x20dth/page/3/#findComment-479893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Przy turbinie jest bączek. Przy bączku dźwigienka, sterowana zaworem vacu. Całkowite wychylenie dźwigni, powoduje zamknięcie dolotu. Tak mi przynajmniej powiedział mechanik. Chodzi o to, jakie podciśnienie powinno całkowicie wychylić dźwignię? Mam nadzieję, że dobrze przekazałem. Kombinowali mi coś przy turbo i teraz jest muł. Wcześniej przeladowywała i przy 120 km/h wyskakiwał check i było po mocy. Teraz coś podkręcili, nie ma check-a, ale pali o 3l więcej i się nie buja, tylko muli.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50862-zamiana-silnika-x22dth-na-x20dth/page/3/#findComment-479898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Zobacz ten temat i odnośniki w nim do innych http://forum.opel24.com/topic/46537-problem-z-sterowaniem-turbina/ Może na coś cie naprowadzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/50862-zamiana-silnika-x22dth-na-x20dth/page/3/#findComment-479939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.