Skocz do zawartości

Zamiana silnika x22dth na x20dth


Rekomendowane odpowiedzi

Przy turbinie jest bączek. Przy bączku dźwigienka, sterowana zaworem vacu. Całkowite wychylenie dźwigni, powoduje zamknięcie dolotu. Tak mi przynajmniej powiedział mechanik.

Chodzi o to, jakie podciśnienie powinno całkowicie wychylić dźwignię?

Mam nadzieję, że dobrze przekazałem.

Kombinowali mi coś przy turbo i teraz jest muł. Wcześniej przeladowywała i przy 120 km/h wyskakiwał check i było po mocy. Teraz coś podkręcili, nie ma check-a, ale pali o 3l więcej i się nie buja, tylko muli.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/50862-zamiana-silnika-x22dth-na-x20dth/page/3/#findComment-479898
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności