Gość bez__imienny Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Witam. Mam taki problem w swojej Astrze 1.4 16V, że nie raz brakuje mu mocy, tzn dodaje gazu a tu nic, jak by paliwo nie dochodziło.(ale tylko na benzynie, na gazie jest ok). Dziś jechałem na benzynie. wskazówka była z milimetr nad rezerwą, znowu zaczął szaprać i obroty spadały, przełączyłem na gas i wszystko było oki. Przełączyłem na benzyne silnik zgasł. Po ponownym uruchomieniu na benzynie było oki przez chwile. Dolałem z 3 litry benzyny i już jeździł normalnie. Pomyślałem że to może zatkany filtr paliwa lub jakieś zanieczyszczenia w benzynie więc postanowiłem wymienić filtr paliwa i wylać całą benzynę z baku. Ale po odczepieniu filtru wyleciało raptem z 0.5 litra paliwa, a wskazówka pokazywała że mam z 6 litrów. Dolałem z 7 litrów benzyny, pokazuje że jest 12 i jeździ póki co normalnie. Czy wskaźnik mi zawyża ilośc benzyny czy jest inny powód ?? Może pompa paliwa ? Dodam że na zimnym silniku odpala bez problemów a na gorącym dopiero za 3-4 razem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 jezdzij dalej z oparami benzyny w baku to ze masz gaz nie zwalnia Cie z zatankowania paliwa przynajmniej do polowy a wskaznik Ci przeklamuje co sam juz odkryles   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bez__imienny Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 ale.. gdyby wskaźnik kłamał i nie miał bym faktycznie benzyny to nie ustąpił by ten problem po minucie czy dwóch.. a w tym wypadku tak jest. Już tydzień temu miałem takie objawy, ale po chwili ustępowały. A problem z zapalaniem rozgrzanego silnika to podobno może być wina czujnika temperatury w slniku ? Czy to nie jest powiązane ? I czy może wie ktoś gdzie znajduje się ten czujnik w silniku 1.4 16v ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Laber Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 miałem podobny problem, myślałem długo nad tym były 3 możliwe skutki jak się zachowywało auto 1. filtr paliwa 2. zatkana rura 3 filtr powietrza najpierw zacząłem robić filtr powietrze bo jest najłatwiej dostać się do niego i jest tani w wymianie i powiem ci że dobrze że wymieniłem był tak brudny a w pojemniku znajdował się piasek xD no po prostu zonk zaliczyłem ale po oczyszczeniu i wymianie wszystko działało tak jak powinno. ) więc proponuje ci wymienić filtr powietrza. zawsze benzyna potrzebuje tlenu żeby się spalić a jak jest zła mieszanka to wiadomo że się dusi powodzenia )   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 czy może wie ktoś gdzie znajduje się ten czujnik w silniku 1.4 16v czujnik jest przy termostacie http://opeloem.com/opel/astra_1992_1998/cooling/thermostat__housing_and_water_outlet/x14xe_x16xel_petrol_engines.html http://opeloem.com/opel/astra_1992_1998/cooling/water_temperature_engine_unit___sensor.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bez__imienny Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 W sumie filtr powietrza wymieniałem z 8 miesięcy temu, ale nie jest drogi więc wymienie go jeszcze raz. A mam jeszcze jedno pytanie, czy w moiej astrze pompa paliwa powinna się włączyć po przekręceniu kluczyka ?? Czy dopiero gdy kręce rozrusznikiem ? Bo włącza się w tym drugim przypadku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xardas919 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 no pewnie że powienieneś słyszeć jak podaje paliwo (przez ~2 sek) nawet jakbym nie widział tego ostatniego posta to i tak bym powiedział żebyś wymienił pompke paliwa, albo zamienił od kumpla z podobnym autem a jeżeli już będziesz wymieniał to kup opaski zaciskowe jakieś mniejsze bo na przewodzie paliwowym jest taki zacisk że prędzej ci włosy osiwieją zanim ją zapniesz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bez__imienny Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ale właśnie wyczytałem na jakiś forum, że jednak w tym silniku (x14xe) pompka podobno załącza się kiedy są stwierdzone obroty wału, czyli przy rozruchu. A nawet jeśli by tak nie było to oznaczało by, że nie ma napięcia na pompce przy włączonym zapłonie i dlatego się nie włącza. W koñcu pompa pracuje przy uruchomionym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.