Skocz do zawartości

Problemy z (LPG?Mechanikiem?Gazownikiem?Elektrykiem?).


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od niedawna jestem posiadaczem Astry 1.6 16v 95` i problemy zaczęły się po założeniu LPG (sekwencja). Nie wiem naprawdę z czym mam większy problem, czy jest to auto czy ludzie wymienieni w tytule. Zaczęło się od tego że rozrusznik przestał kręcić, więc telefon do mechanika który sprowadził mi auto który stwierdził że to akumulator. Kupiłem nowy (180zł), problem pozostał. Więc auto na kanał gdzie okazało się że to wina styków (zaśniedziałe)

Ok - wynik -180zł

Auto dalej nie chciało odpalić, więc mechanik stwierdził że to pompa (180 bosch).

Ok - wynik -360zł http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif

Pompa zmieniona i co?

K.....wa mechaniol i elektryk znajdują dziurę w regulatorze różnicowym ciśnienia (około 200zł).

Wynik -560zł. Stwierdzili że to wina instalacji bo zamiast być podpięta pod wtryski to jest podpięta pod kolektor ssący i robi się jakieś zwarcie. Wysyłają mnie do gazowników a oni twierdzą że tak powinno być. Pomóżcie zanim zbankrutuję albo siądzie mi psycha http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif . Jedni odsyłają do drugich, kasa leci. Powoli zaczynam żałować że zagazowałem auto i nie wiem czy słusznie.

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień mechanika, gazownika mógłbym polecić kumpli w Zatorze, ale to z 60km z Mysłowic i oni też mają kupę roboty. Szukaj bliżej i nie daj się nabić w butelkę, bo to wszystko banda...

Albo poprzedni właściciel Ci mocno zjechał Asterkę, albo o nią za bardzo nie dbał, przecież to wdzięczny samochodzik. Poczytaj forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacek330,wiem że w Byczynie jak jedziesz na Chrzanów(skręcasz w lewo na światłach) są dobrzy mechanicy tam mi zakładali gaz do Una i przez 4 lata tylko filterek wymieniłem.teraz zakładałem w Bolecinie za Chrzanowem bardzo polecany fachowiec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. W piątek mam wizytę u gazowników którzy to zakładali i zobaczę co wymyślą. Asterka przechodzi na LPG w zbyt wysokiej temperaturze więc to pewnie ich broszka żeby to naprawić. Jechałem w trasę na mazury to połowę drogi przejechałem na benzie bo silnik się ochładzał i przechodził z LPG na paliwo. Zobaczymy co wymyślą. Pozdro.

 

[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 17:27 ]

Witam ponownie.

Autko pochodziło mi tyle co pisany ostatnio post. Na stopie silnik zgasł i juz nie ruszył. Przyjechał mechanik i stwierdził że w instalacji powinien być zamontowany przekaznik który wyłącza co jakiś czas pompę paliwową żeby nie chodziła non stop. I to pewnie znowu padła mi pompa i prawdopodobnie regulator ciśnienia. Kolejna kasa na naprawe. Już powoli tracę cierpliwość http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif . Czy faktycznie w silniku 1.6 16v z LPG powinno być zamontowane coś takiego jak przekaznik wyłączający pompę paliwową? Proszę o odpowiedz i z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności