Skocz do zawartości

duze spalanie sintra 2,2 16 v


Gość paulmach

Rekomendowane odpowiedzi

Czasy wtrysków są jakieś spore zarówno benzyny jak i gazu,

mnożnik też nie mały,

jak dla mnie za duży (10,57:5,75 prawie 2:1) porównując do innych instalek,

zwykle przy danych obrotach spada do około 1, a przy kalibracji na jałowym ustawiany w granicach 1-1,6

Tu z tego co kojarzę 100 oznacza bodaj czas wtrysku benzyny do gazu 1:1

Aby zmniejszyć mnożnik można rozwiercić dysze

lub ew. podbić ciśnienie na reduktorze.

Na początek sprawdziłbym jeszcze inne ustawienia i poprawność wtyczek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paulmach

kiedys tzn gaz zakladalem 5 lat temu i palil mi ok 11 l przez ten okres nic nie robilem i bylo ok ale okolo rok temu zaczal mi coraz wiecej palic dlatego zrobilem regeneracje i kalibracje wtryskow oraz reduktora dysze sa od nowosci 2,7 dzisiaj zwieksze cisnienie do 1,2 zrobie autokalibracje od nowa i wrzuce nowe zdjecia moze razem cos poradzimy

:rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas wtrysków dalej spory

dobór dysz troszkę już na +

 

Zwykle kalibrację przeprowadza się na jałowym

potem zebranie mapy na trasie i ew. korekty

 

Miałem gdzieś drobny opis do ręcznej regulacji tej mapy

poszukam jutro i dam znać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się pod temat gdyż i u mnie spalanie jest za duże w granicach 15/100.

Do tego czasem jak wyprzedzam i trochę mocniej wcisnę gaz po 10-15 sekundach ostrzejszego przyspieszania zaczyna mi szarpać silnikiem i z 140hp robi się 50 i nawet nieraz pod górkę jest ciężko bez redukcji nawet o dwa biegi wyjechać...

Po jakimś czasie to ustaje(raz po 1min raz po 5, 10 minutach jazdy - sprawdzane na gazie z różnych stacji - głównie markowych).

Co może powodować takie zachowanie?

Instalacja 6-letnia BRC sequent 24

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Filtry wymienione (od gazu i powietrza)

 

Spalanie w mieście lepiej nie mówić 20+ (normalna jazda bez ekscesów)

Właśnie wróciłem z trasy (ok 300km) spalanie około 12l (jutro rano napiszę dokładnie ile jak się zaleje)

Edit: wyszło 11l/100 (80-110 na godzinę Rzeszów-Kraków i z powrotem)

 

Co ciekawe problem szarpania silnikiem nie ustąpił (co ciekawe dzieje się tak prawie zawsze gdy zmieniam z 4 na 5 przy prędkości mniej więcej 100km/h)

 

Na wtorek jestem umówiony u gazowników z Czakramu w Rzeszowie (z tego co wiem to monopoliści w Rzeszowie i trochę się obawiam kosztów tego serwisu)

 

Wg mnie wygląda to tak jakby parownik albo wtryski się "wieszały".

Podczas takiego "szarpania" na postoju czuć gaz...

Edytowane przez ZlyWilk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności