Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Witam Mam astrę II 2.0 DI, pewnego dnia pojawił się znikąd problem. Polega on na drżeniu całego samochodu przy 1050-1100 obr/min. Dotyczy to zarówno przyspieszania jak i zwalniania na dowolnym biegu. Odgłos jest jakby cały samochód się rozlatywał, drży wszystko. Wymienione zostały poduszki pod silnikiem przednia i tylnia. Zmienione sprzęgło w sensie tarczy i docisku. Samochód również na jedynce i wsteczny bardzo szarpie. Całe zawieszenie zmienione w sensie: amorki, końcówki drążków, łącznik stabilizatora, sworznie wahacza. Macie jakiś pomysł ? Problem występuje zarówno podczas jazdy jak i postoju w w/w zakresie obrotów. Dzięki za jakikolwiek pomysł pozdrawiam Jaro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a powyżej co się dzieje, problem zupełnie znika, zmniejsza się?? Czy te drgania są synchroniczne z obrotami, tzn, czy zwiększenie obrotów powoduje zwiększenie częstotliwości drgań (nie koniecznie amplitudy) ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-312796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Powyżej 1100 chodzi już normalnie, bez żadnych większych niż normalnie wibracji. Nie wiem może coś gdzieś jest niedokręcone tylko co ? Jeśli stoję na luzie jak dodaję gazu to też w zakresie 1000-1100 wszystko drży i bardzo czuć te wibracje również na kierownicy. Zauważyłem wczoraj jeszcze jedną rzecz nie wiem może ma związek: Jeżeli toczę się powiedzmy 5 km/h na luzie to wraz z wrzuceniem 1-nki słychać jenorazowo taki głuchy odgłos, potem jest ok. Jeśli się zatrzymam i znowu toczę i wrzucam 1-nkę to samo. Tylko za pierwszym razem po ruszeniu, potem mogę machać lewarkiem i jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-312672 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 hm... jak problem znika to stawiałbym na złą pracę wtryskiwaczy. Być może para daje inną dawkę paliwa niż pozostałe dwa, albo iskra pojawia się nie wtedy gdy trzeba. Napewno nie jest powodem złe wyważenie jakiegoś elementu. Sprawdził bym właśnie zapłon i wtryskiwacze. A to chyba na analizatorze spalin powinno wyjść. Albo na stroboskopie, obserwować silnik i sprawdzać kiedy ta iskra się pojawia. Jak Drgania będą synchroniczne z iskrą, znaczy że aparat. Jak nie, stawiałbym na wtryskiwacze. Tak przynajmniej mi się wydaje. Ale mechaniczną usterkę bym raczej wykluczył.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-312669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ale to jest turbo diesel, nie benzyna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-312655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 sorki, faktycznie. Nadal stawiam na wtryskiwacze. W którymś momencie muszą podawać więcej paliwa. Prawie na 100% będzie to usterka zasilania paliwem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5138-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-312612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.