Gość Kacper Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Z dużymi problemami uszczelniacz już jest nowy. Jak ktoś będzie samodzielnie wymieniał ten uszczelniacz, to niech zaopatrzy się do odkręcenia śruby na wale korbowym w porządny udarowy klucz elektryczny lub pneumatyczny. Dodam jeszcze tylko że opuszczenie silnika na sankach znacznie ułatwi wymianę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) Ażeby wyjąć stary uszczelniacz należy podważyć go śrubokrętem, jednocześnie uważając, żeby nie uszkodzić powierzchni ślizgowej na wałku i wewnątrz korpusu obudowy. Edytowane 6 Lipca 2014 przez FatherTom   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Można przebić go śrubokrętem i wtedy wydłubać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Tak zrobiłem, post wyżej, ale dzięki lepiej późno niż wcale :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.