Gość pioter_ch Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 witam, kupilem astre F 1.4 16v z 97r. Podejrzewam że albo ktos sie pomylił w dowodzie bo jest wpisane 44kw, lub ktos wczesniej wymienil silnik. Ale ogólnie wszytsko jest ok, tylko problem pojawia sie po rozgrzaniu, czasami jest malo odczuwalen, a czasami mocno... A mianowićie, samochód dostaje mula czasami przy niskich a czasami przy okolo 4-5 tys. Powyzej 5 idzie jak burza. Jak jade powoli wszytsko jest ok, na luzie jest dobrze, jak dodam gazu szybko gazu nic sie nie zacina i ladnie wkręca się na obroty... Świece wymieniłem, ale nie na nowe tylko na sprawne, bo wszeniesj przy gazowaniu cos go blokowało...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Witam. Ja również posiadam astrę z tym samym silnikiem ecotec. Mam taki problem, który objawia się tym że po przejechaniu dłuższej trasy(ok 100km) najczęściej w ciepłe dni auto dostaje "muła" cieżko wchodzi na obroty przy ruszaniu i spada jego moc. Jak Trochę ostygnie to problem znika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pioter_ch Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 u mnie po rozgrzaniu jest wszystko w miare w porządku. tylko poprostu jak wcisne gaz do konca to jakby mu brakowalo przez chwilke paliwa, po chwili przyspesza jak trzeba, jak zimny tego nie ma, Mam nowe świece dzis wymienie i zobacze, bo mi to wyglada na swiece albo jakis filtr paliwa zapchany, albo pompka paliwa powoli się konczy, lub syf w baku, bo jak zimny to syf jest na dnie jak tylko zaczne jeździc, moze sie rozchodzi po zbiorniku i zatyka ten filtr na dole przy pompce...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 A mianowićie, samochód dostaje mula czasami przy niskich a czasami przy okolo 4-5 tys. Powyzej 5 idzie jak burza. U mnie jak dojdzie do 3,5 tys obrotów to juz max.Nie wiem czy to jest normalne ale mam silnik o mocy 90 KM a mam wrażenie jakby miał zaledwie 50. Max prędkość to 130 km/h Do tego jak się zagrzeje podczas dłuższej trasy to dostaje muła. Jadąc 100km/h czuje jakby silnik dawał z siebie wszystko....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.