Skocz do zawartości

zawór recyrkulacji spalin EGR 1,6 16V vectra 96r


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z EGR-em przestał działać wiec go narazie zaślepiłem tak jak to opisal jeden z forumowiczow ale nadal zapala sie kontrolka silnika tzn: (po odpaleniu silnika jest spokój nie swieci po okolo 5-10 min sie zapala a potem gasnie na jakas chwile nawed dluzsza i znów się zapala itak w kółko)moje pytanie to czy jest to normalne przy zaslepionym EGR???

 

a druga sprawa to wpadł mi w reke inny EGR z kontowym podłączeniem wtyczki (ja mam ten prosty) ale jak sie okazalo to jest odwrócona o 90stopni wtyczka (obydwie 5 pinowe) i moja nie pasowala czy jest możliwość przerobienia wiezki elektrycznej zeby podlaczycz tę kontowa??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego pytania - jak już EGR był niesprawny to zaślepienie nie pomoże na świecący się "check" http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

Co do drugiego - ten EGR z kątową wtyczką jest od silnika 2,5 V6 - i nie pasuje do twojego http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności