Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam wszystkich Mam następujący problem z moją asterką kombi 1,6 jakiś czas temu zaczeło mi świszczeć w okolicach alternatora, świst pojawia się zaraz po włączeniu silnika i zanika dopiero przy około 60 km/h, lub poprostu jest zagłuszony przez silnik. Poza tym, że świst ten jest bardzo denerwujący to z autem się nic nie dzieje...proszę o pomoc...czy jest to może łożysko na alternatorze? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tooomek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Moze byc łozysko, może być coś z paskiem, a ja miałem tak, jak układ diodowy sie palił - po wymianie cisza...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mark_pg Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Witam Dokładnie tak jak wyżej napisał kolega Tooomek. Ja miałem też jadąc na wakacje problem z układem diodowym. Hałas dokładnie taki jakby łożysko padało, odpowiednio modulowany wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. Wymiana po cenach jak dla turysty w Gdyni 250pln /jak sie potem dowiedziałem to dużo za dużo - wiec nie daj sie/. A i jeszcze mi się przypomniało: jeśli Ci się zdarzy to co opisuję to staraj się nie skończyć w trasie żywotności alternatora bo wtedy akumulator tez może okazać sie do wymiany. Ja na samym aku przejechałem jakieś może 2-5 kilometrów i aku po tygodniu na śmieci poszedł. Pzdr Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 okolicach alternatora, świst pojawia się zaraz po włączeniu silnika i zanika dopiero przy około 60 Według mnie to rolka napinacza paska piszczy łożysko by już się rozleciało lub piszczało cały czas   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guma70 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Według mnie pasek alternatora jest słabo naciągnięty i piszczy(ślizga). Do alternatora możesz psiknąć WD40, nie zaszkodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Też taki świst miałem, zmieniłem pasek i koło pasowe alternatora i problem znikł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.