Skocz do zawartości

problem z prowadzeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość madman81

Witam,

mam problem od jakiegoś czasu (chyba od wymiany spręzyn przód) moja zafira zaczeła zmieniać kiedrunek jazdy przy bocznym wietrze i przejazdach przez małe pagórki przy większej prędkości i tak jakby kierownica chodziła ciężej.Odrazu powiem że zawiecha jest OK czyli amory 67%,łączniki i gumy stabilizatora wymienione ,drążki kierownicze i końcówki wymienione ,felgi nowe proste i wyważone ciśnienie w oponach 2,2 bara ,zbieżność ustawiona (brak możliwości regulacji pochylenia koła),nie drga kierownica,autem nie buja jak pontonem.Auto podczas jazdy do 40km/h jedzie bez zarzutów kierownica prosto i jak po szynach,powyzej tej prędkości kierownica jest przekrzywiona w lewo (to może dziwne ale jak jest wilgotno obiawy lekko ustepują,choć nie zawsze),samochód zachowuje się jakby skakał na boki,zaóważyłem też że ostatnio podczas ruszania koła auta podskakują i czasmi słychać trzaski na podszybiu.Wyczytałem gdzieś na forum że mogą to być uszkodzone łożyska i poduszki amortyzatora, co wy na to!!!

 

Pozdrawiam

Czekam na odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do trzaskow to na 99% to

 

 

co do zmieniania kierunku przy bocznym wietrze to mniejsze auta tez maja ten problem ;)

a zafira ma spora powierzchnie boczna

jak wieje to musi nia rzucac ;)

takie prawa fizyki kolego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do trzaskow to na 99% to

 

To co?!

 

Na codzień prowadze JUMPERA jest troche większy od zafiry i przy 120km/h nie zachowuje się tak jak ona.Pozatym nie są to małe zmiany kierunku jazdy tylko muszę zdrowo kontrować i szukać drogi .Proszę również nie odpowiadać mi bym jeździł wolniej bo spodziewam się takiej odpowiedzi jako następnej.

Pozdrawiam

Edytowane przez madman81

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to to co napisales

ale i tak przetrzepac trzeba calosc zawieszenia

 

skoro zawias jak napisales OK

amory sa w idealnym stanie

na zawieszeniu zero luzow

i pelna geometria jest zrobiona

opony maja odpowiednie cisnienie

to nie pozostaje nic innego jak to co napisalem

 

 

co do Jumpera

to ja jezdzilem np LT35 i sprinterami w roznych wersjach

i nie raz i nie dwa zwialo mnie na drugi pas kolego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności