Gość kurpik1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam mam problem z Kadettem otoz pewnego dnia rano wsiadam do auta i wszystko ok a pod praca wysiadam i wyciagam kluczyk auto dalej pracuje i jak zgasze auto sprzeglem to wszsystkie kontrolki sie dalej swieca odlaczalem kostke od stacyjki, przeszkulam czy instalacja nie jest pozlepiana tzn. ze dwa kabelki wtopione w siebie i nie ma nic i dalej to samo jedynie moge odlaczyc aku i nie ma nic. co to moze byc? kadett 91r. 1.4 c14nz hb .prosze o promoc i przepraszam za ortografie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemo222 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 witam najszybciej to moze byc stacyjka przepalona   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurpik1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ale jezeli odepne kostke od stacyjki to dalej tak jest a kable nie sa zwarte stacyjka jest ok bo przekrecam kluczyk i jest ok odpala i gasna kontrolki tylko jak dalej kluczyc na pozycje 0 to pracuje dalej silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemo222 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 wiec musisz isc po przewodach i szukac winnego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurpik1990 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 jednak bedzie alternator bo aku mi padlo podladowalem i zaraz odpalilem i nie ladowal po wyjeciu aku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 stacyjka jest ok Witam. Mimo wszystko wyciągnij wkład od stacyjki i sprawdź , czy płetwa się nie ułamała. Kiedyś tak miałem . Odłączenie klemy nie pomagało , jedynie duszenie na biegu. Wystarczyło podłączyć klemę i sam odpalał.Po wymianie wkładu spokój.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurpik1990 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam. Mimo wszystko wyciągnij wkład od stacyjki i sprawdź , czy płetwa się nie ułamała. Kiedyś tak miałem . Odłączenie klemy nie pomagało , jedynie duszenie na biegu. Wystarczyło podłączyć klemę i sam odpalał.Po wymianie wkładu spokój. mi sam sie nie odapala i po odlaczeniu klemy nie ma pradu jak przypne to jest prad i "choinka" na liczniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 jak przypne to jest prad i "choinka" na liczniku Dokładnie . Mogła sie ułamać płetwa i zostać w pozycji zapłon.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurpik1990 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Dokładnie . Mogła sie ułamać płetwa i zostać w pozycji zapłon. pare dni auto stalo na podworku i "choinka" znikla ale popiera mi gdzies prad bo w godzine prawie akumulator sie rozladowal na nie pracujacym silniku i jak to sprawdzic co to moze byc i ile powinno wskazywac na mierniku ustawionym na 20V ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ile powinno wskazywac na mierniku ustawionym na 20V Standardowo 12V , ale niektóre podzespoły mogą mieć 5V lub mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.