Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z Kadettem otoz pewnego dnia rano wsiadam do auta i wszystko ok a pod praca wysiadam i wyciagam kluczyk auto dalej pracuje i jak zgasze auto sprzeglem to wszsystkie kontrolki sie dalej swieca odlaczalem kostke od stacyjki, przeszkulam czy instalacja nie jest pozlepiana tzn. ze dwa kabelki wtopione w siebie i nie ma nic i dalej to samo jedynie moge odlaczyc aku i nie ma nic.

co to moze byc? kadett 91r. 1.4 c14nz hb .prosze o promoc i przepraszam za ortografie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam najszybciej to moze byc stacyjka przepalona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jezeli odepne kostke od stacyjki to dalej tak jest a kable nie sa zwarte ;/ stacyjka jest ok bo przekrecam kluczyk i jest ok odpala i gasna kontrolki tylko jak dalej kluczyc na pozycje 0 to pracuje dalej silnik :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec musisz isc po przewodach i szukac winnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak bedzie alternator bo aku mi padlo podladowalem i zaraz odpalilem i nie ladowal po wyjeciu aku

;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

stacyjka jest ok

 

Witam. Mimo wszystko wyciągnij wkład od stacyjki i sprawdź , czy płetwa się nie ułamała. Kiedyś tak miałem . Odłączenie klemy nie pomagało , jedynie duszenie na biegu. Wystarczyło podłączyć klemę i sam odpalał.Po wymianie wkładu spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mimo wszystko wyciągnij wkład od stacyjki i sprawdź , czy płetwa się nie ułamała. Kiedyś tak miałem . Odłączenie klemy nie pomagało , jedynie duszenie na biegu. Wystarczyło podłączyć klemę i sam odpalał.Po wymianie wkładu spokój.

 

mi sam sie nie odapala i po odlaczeniu klemy nie ma pradu jak przypne to jest prad i "choinka" na liczniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

jak przypne to jest prad i "choinka" na liczniku

 

Dokładnie . Mogła sie ułamać płetwa i zostać w pozycji zapłon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie . Mogła sie ułamać płetwa i zostać w pozycji zapłon.

 

pare dni auto stalo na podworku i "choinka" znikla ale popiera mi gdzies prad bo w godzine prawie akumulator sie rozladowal na nie pracujacym silniku i jak to sprawdzic co to moze byc i ile powinno wskazywac na mierniku ustawionym na 20V ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

ile powinno wskazywac na mierniku ustawionym na 20V

 

Standardowo 12V , ale niektóre podzespoły mogą mieć 5V lub mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.