Gość jarkopolo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam! Wczoraj gdy postałem troche w korkach i wskaźnik temperatury osiągnął ok 102 stopni (załączył sie wentylator)zauważyłem że samochód bardzo stracił na mocy. Ciężko się rozpędzał i lekko szarpał. Czym może byś spowodowane takie zachowanie samochodu? Dzieje mi się to tylko gdy samochód długo postoi w korkach. Przypomne, że niedawno wymieniłem uszczelke pod głowicą, uszczelniacze. Astra nie bierze oleju ani wody. Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez jarkopolo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irekx5 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Miałem kiedyś podobnie, wymiana świec i przewodów zapłonowych pomogła i już nie szarpało gdy silnik był rozgrzany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) A miałeś też spadek mocy czy tylko same szarpanie? Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irekx5 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Gdy postałem dłużej w korku i wentylator się załączał to strasznie szarpał jakby nie miał paliwa. Miałem też taki objaw, że podczas jazdy w deszczu lub po porannym odpaleniu silnik jakby nie pracował na jeden cylinder. Po rozgrzaniu było już ok. Kupiłem kable NGK i silnik chodzi idealnie, nawet jak kilka razy włączy się wentylator w korku. Spróbuj może podmiany przewodów zapłonowych na początek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkopolo Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Gdy postałem dłużej w korku i wentylator się załączał to strasznie szarpał jakby nie miał paliwa. Miałem też taki objaw, że podczas jazdy w deszczu lub po porannym odpaleniu silnik jakby nie pracował na jeden cylinder. Po rozgrzaniu było już ok. Kupiłem kable NGK i silnik chodzi idealnie, nawet jak kilka razy włączy się wentylator w korku. Spróbuj może podmiany przewodów zapłonowych na początek Przewody wymieniłem w październiku:) Teraz kolej na świece bo mają już najechane z 35 tys km, a jeżdze cały czas na lpg   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.