Skocz do zawartości

potrzebny elektryk


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam. od pewnego czasu mam problem z moja asterką otóż-wystarczy,że zostawie go na parkingu z uzbrojonym alarmem na dwie trzy godziny i ledwo daje rade odpalić.gdy jeżdze ok.10-15km po zgaszeniu silnika moge go normalnie odpalić z tego wnioskuje że altern. go ładuje(sprawdzałem testerem-aku naładowany,po włączenu silnika pokazuje,że ładuje).domyślam sie że gdzieś mi łyka prądzisko po drodze ale niestety z elekryki samochodowej to ja jestem zielony.dlatego szukam jakiegoś elektryka prawdziwego nie jakiegoś ,,fachowca'' ,bo oni to człowiekowi wszystko wmówią tym bardziej jak zauważą,że ktoś jest zielony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wróbla to ponoć faktycznie zdzierca,a na kościuszki w prawo jak jedziesz na zakłady czy z powrotem? tam są takie dwa warsztaty przy jednym jest taka reklama w kształcie wielkiego młota to ten czy ten po drugiej stronie? a po za tym to witam zioma z Polic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc od rynku musisz wjechać w uliczkę po prawej. To jest trochę bliżej niż reklama z młotem. To jest warsztat ogólnej mechaniki sam. ale mają podobno b. dobrego elektryka i fachowca od diesla.

 

Ziom pozdrawia zioma. :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu masz już stary akumulator i "nie trzyma". Jest tez prosty sposób sprawdzenia czy faktycznie je sto sprawa upływności prądu w instalacji. Podłączasz amperomierz na zgaszonym silniku miedzy akumulator a klemę i mierzysz ile Ci ucieka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już wspomniałem -jestem zielony w sprawach elektryki(niestety tacy też sie zdarzają)-amperomierz też podłączałem ale nie bardzo wiem jak to odczytać,jak ustawić pokrętło,które się tam znajduje a w ogóle to on chyba jakiś ruski jest ten amperomierz torak-ta uliczka to jest tak jakby lekko pod skosem jakby jechać na przystań?[/b]