Skocz do zawartości

silnik nie odpala


Gość highcubee

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy.

Po dotarciu do domu jednego dnia następnego dnia rano Astra już nie odpaliła mimo wielu prób ( aż do rozładowania aku ). Rozrusznik kręci. Nie wyświetla żadnych kodów błędów. Wymieniłem świece i przewody WN. Po zaholowaniu do warsztatu mechanik stwierdził, że zamokła wtyczka na wtryskiwaczu. Osuszył ją, wziął stówę, a samochód odpalił dokładnie 5 razy po czym problem powrócił w identyczny sposób ( dojechałem wieczorem do domu a rano lipa ). Zaholowałem Astrę do kolejnego warsztatu. Diagnoza: przekaźnik gazu nie odłącza gazu przez co podawane są dwa paliwa jednocześnie. Odłączył gaz wyciągając wtyczkę na parowniku i odpalił. Wziął 70 zł i wysłał mnie do gazownika. Samochód miał bez problemu jeździć na benzynie z odłączonym gazem. Odpalił 2 razy. Oczywiście dojechałem wieczorem na parking, a rano kaplica.

Astra '98, 1.4, 8V. Bardzo proszę o poradę, chcę uniknąć wyrzucenia kolejnych pieniądzy w błoto. Pozdrawiam.

Edytowane przez highcubee

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość highcubee

jak nie chce odpalić to iskra wtedy jest na świecach?

Iskra jest. Cewka wraz z modułem wymieniona była w sierpniu 2010.

Edytowane przez highcubee

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość xflash

no to coś z układem paliwowym jest nie tak. Sprawdź pompę paliwa (jest gdzieś na forum instrukcja). Jeżeli okaże się sprawna to ja udałbym się na Twoim miejscu do jakiegoś dobrego gazownika, bo instalacja lpg może tu robić zamieszanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość highcubee

OK. Pompa jakoś podejrzanie cicho pracuje. Sprawdzę to. Dzięki.

dodano

no to coś z układem paliwowym jest nie tak. Sprawdź pompę paliwa (jest gdzieś na forum instrukcja). Jeżeli okaże się sprawna to ja udałbym się na Twoim miejscu do jakiegoś dobrego gazownika, bo instalacja lpg może tu robić zamieszanie

Nie znalazłem na forum tej instrukcji sprawdzenia pompy. Chodzi o coś takiego ? ( załącznik)

post-30685-0-10267900-1336399408_thumb.jpg

dodano

Zrobiłem taki test. O czym może świadczyć zbyt duża wydajność pompy? W/g opisu z "Sam naprawiam..." w ciągu 1 minuty pompa paliwa powinna podać około 1,4 l benzyny. U mnie w ciągu tego czasu podaje około 1,8 l. Czy może to mieć związek z moim głównym problemem - problemem z uruchomieniem???

dodano

Czy ktoś może ma jeszcze jakieś sugestie do sprawdzenia we własnym zakresie?? Może to mieć związek z czujnikiem położenia wałka rozrządu?

dodano

Dzięki za pomoc. Mimo, że iskra była widoczna, a cewka wraz z modułem była wymieniona w 2010r, okazało się, że właśnie tam była przyczyna. Wymiana cewki nie pomogła, natomiast po wymianie modułu samochód chodzi jak........no jak nowy to może nie, ale chodzi. Zamykam.

Edytowane przez highcubee
scaliłem posty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności