Gość Mateooo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam wszystkich serdecznie pomoże mi ktoś ?? mam astrę f z 95r i podłączyłem radio podobne a nawet takie samo jak to http://allegro.pl/hit-radio-samochodowe-dalco-usb-sd-aux-rds-etui-i2302265870.html łapało po przekręceniu kluczyka wiec żółty kabelek zapamiętywania podłączyłem do stałego + i tu jest problem bo chyba przez to podłączenie po 15 dniach dodam że autem mało jeżdżę padł mi akumulator dziś podładowałem go na maxa i zamieniłem jak gdzieś na forum wyczytałem kabelki żółty dałem do stałego "+" a czerwony z kostki ISO do "+"a ze stacyjki i teraz mi radio gubi ustawienia i nie idzie go włączyć bez kluczyka w stacyjce nie wiem co może być przyczyną aha i jeszcze jedno pytanko nie związane z radiem czy to normalne że gdy zakładałem minusową klemę do akumulatora to iskrzyło nie mocno ale iskrzyło   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Masz tak podpięte jak na rysunku na dole http://forum.opel24.com/topic/29303-Radio-w-Oplu-podstawowe-informacje/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateooo Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 dokładnie tak samo stały + do żółtego w radiu a plus ze stacyjki do czerwonego w radiu czyli tak jak na rysunku i radio działa dopiero po przekręceniu kluczyka na pozycje II ale muszę radio włączyć ręcznie a po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki gubi ustawienia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 no to podlacz odwrotnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateooo Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 odwrotnie jak dam jest ten sam efekt radio na stacyjkę łapie i gubi pamięć a jak dam pamięć i zapłon radia pod stały plus to w radiu czały czas coś brzęczy i po 15 dniach aku jest padnięty ... nie wiem co za de...l robił przy tym aucie z kablami ale jakiś pacan pewnie bo widzę od TIDa czy jak sie to pisze odcięte są jakieś 3 kabelki brązowe z białym paskiem i TID jest podpiety pod ten plus od stacyjki bo wczoraj to sprawdzałem potem zrobię zdjęcie i wstawię jak podłączone mam na kostke ISO może coś wykombinujemy wspólnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateooo Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 o to zdjęcia jak mam podłączone na kostce 1 2 tam dalej od kostki mam tak samo tylko że zaizolowałem wszystkie kable razem aby mi sie nie plątały wiec tam zdjęcia nie robiłem sprawdzałem diodą i stały + jest czerwony bo dioda świeciła cały czas a czarny w tym przypadku żółty kabel do od stacyjki bo dioda zapala sie jak włączę stacyjkę i tu zaczynają sie schody teoretycznie jak podłącze tak jak widać na zdjęciu to powinno trzymać pamięć a radio dostawać główne napięcie po przekręceniu stacyjki a ono pamieć gubi i nie wiem co jest radio ch**** czy instalacja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Podłącz tak jak miałeś na początku - czyli radio włączało się po przekręceniu kluczyka i nie gubiło ustawień. Odżałuj 2 dyszki i zakup najprostszy miernik uniwersalny lub pożycz od kogoś. Zmierz pobór prądu gdy radio jest wyłączone - będziesz wiedział czy jest ono winne rozładowania akumulatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateooo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 aha a jak bym już miał ten miernik to gdzie się podłączyć aby to sprawdzić co ciągnie prąd ?? w które miejsce pod skrzynkę bezpieczników czy pod klemy od aku. a może jeszcze gdzieś indziej ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Ustawiasz miernik na amperomierz, zdejmujesz klemę z akumulatora i pomiędzy wpinasz końcówki miernika. Następnie kolejno wyjmujesz bezpieczniki i obserwujesz zmiany na mierniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateooo Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) aha czyli zdejmuje np plusową klemę i miedzy akumulator i klemę wbijam miernik dobrze zrozumiałem ? ;D to jutro skocze po miernik i się z tym pobawię narazie dziękuje za pomoc dam znać jak pomierzę Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez Mateooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.