Skocz do zawartości

Raz pali na 4 cylindry raz nie dziwna sprawa.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzychu9966

Witam.

Mialem pare problemow z autem i prawie wszystkie rozwiazalem lecz mam z jednym problem. Mialem blad 0353 czyli cewka. Wymienilem cewke lecz nadal auto nie pali na wszystkie gary.

Zauwazylem ze jak auto nie odpali na wszystkie cylindry to musze stanac autem tak by lewa strona auta byla nizej niz prawa. Moze to przypadek ale dziala za kazdym razem od 3 dni. Dzisiaj jak odpal na trzy to wjechalem prawa strona na kraweznik zgasilem odpalilem i odpalil na wszystkie cylindry. Nie znalazlem nic podobnego na internecie wiec pisze do was.

 

Metoda potwierdzila sie za kazdym razzem gdy odpali na 3 cylindry to podjezdzam w miejsce gdzie moge tak ustawic auto by lewa strona byla nizej od prawej odpalam i dziala na 4. Wie ktos co to moze byc bo ja nie mam juz pojecia gdzie patrzec

Edytowane przez krzychu9966

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu9966

Kable sprawdzal mechanik tyle ze nie moj bo moj jak narazie inwalida przez najblizsze 4 tygodnie cewka wyjeta z dzialajacej astry ten sam silnik w 100% ktora w dodatku byla wymieniana jakies 6 miesiecy temu i byla kupiona w aso wiem to bo to astra znajomego zonki.

 

Jak moge sam sprawdzic dokladnie kable ? to wtedy sam tez je zrobie bo do tego mechanika to nie mam 100% pewnosci

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439551
Udostępnij na innych stronach

kolego, moze ECU ci padlo. zapytam brata co sie dzialo, ale tez mu nie palil na wszystkie gary.

a kable mozna sprawdzic omomierzem, tylko nie pamietam jakie powinny byc odczyty, wygogluj moze coss znajdziesz

 

http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/uklad-elektryczny/257316,Jak-sprawdzic-przewod-wysokiego-napiecia.html

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439585
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu9966

Kable sa dobre sprawdzone przez znajomego mechanika wczoraj i odpowiedz byla ze sa sprawne pozostaje sprawdzic ECU. Dziwi mnie to ze on pali zaleznie od pozycji oO.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439617
Udostępnij na innych stronach

Kable sa dobre sprawdzone przez znajomego mechanika wczoraj i odpowiedz byla ze sa sprawne pozostaje sprawdzic ECU. Dziwi mnie to ze on pali zaleznie od pozycji oO.

 

 

moze jest cos luzne, ale ja obstawialbym ECU, brat jak juz wspomnialem mial problem z wypadajacymi zaplonami na ktoryms cylindrze, ECU jest gdzies na silniku w okolicach kolektora ssacego, odnalazl go i podparl cala wtyczke (chyba srubkretem-cos na zasadzie klina)i problemy zniknely dlugo tak nie jezdzil bo go wkurzala prowizorka.Jak sie pozniej okazalo nie mozna bylo zrobic nic(pomimo wielu prob) zeby dostac sie do srodka(wszytsko zalane jest czyms w rodzaju silikonu) skonczylo sie na wymianie ECU za ok. 600pln.

Gdy juz sie dobral, do tego swojego starego ECU zobaczyl juz jakies naklejki z serwisu niemieckiego zajmujacego sie naprawa ECU, czyli raz juz byl ECU naprawiany.

 

 

wez zrob maly test, odpal auto i jak zacznie nie pzrepalac na wszystkie gary, to poruszaj wtyczka od ECU, brat w ten sposob doszedl do tego.

Edytowane przez wolf80

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439633
Udostępnij na innych stronach

Jak mam mało paliwa i stanę lewą stroną niżej, to pompa paliwa która jest po prawej stronie nie zaciągnie paliwa, i też jest problem z odpaleniem. Jak zjadę prawą stroną z chodnika na jeznię, to odpala. Nie twierdze że u Ciebie jest mało paliwa, i nie wiem po której stronie masz pompę paliwa. Ale podejrzewam że masz wtrysk wielopunktowy, a paliwo do poszczególnych wtryskiwaczy jest pobierane przy przechyleniu auta nierównomiernie, z jakiegoś naczynia. Dlatego po przechyleniu auta na bok, do jakiegoś wtryskiwacza nie dochodzi paliwo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439703
Udostępnij na innych stronach

Gość krzychu9966

Jak mam mało paliwa i stanę lewą stroną niżej, to pompa paliwa która jest po prawej stronie nie zaciągnie paliwa, i też jest problem z odpaleniem. Jak zjadę prawą stroną z chodnika na jeznię, to odpala. Nie twierdze że u Ciebie jest mało paliwa, i nie wiem po której stronie masz pompę paliwa. Ale podejrzewam że masz wtrysk wielopunktowy, a paliwo do poszczególnych wtryskiwaczy jest pobierane przy przechyleniu auta nierównomiernie, z jakiegoś naczynia. Dlatego po przechyleniu auta na bok, do jakiegoś wtryskiwacza nie dochodzi paliwo.

 

Nie pali wlasnie jak auto jest rowno postawione a odpala jak postawie krzywo wiec to raczej nie to tymardziej ze nie schodzi paliwo do rezerwy zawsze jest wiecej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/52401-raz-pali-na-4-cylindry-raz-nie-dziwna-sprawa/#findComment-439704
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności