Skocz do zawartości

Ubywający płyn chłodniczy


Gość asteriks

Rekomendowane odpowiedzi

Gość asteriks

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem, że dolewam płynu do KALT/COLD i po kilku dniach jest 1cm niżej i już więcej nie ubywa? Podejrzewam nagrzewnicę bo dywaniki jakieś takie jakby tłuste, ale wilgoci nie zauważyłem nigdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sloniol

Powiem ci ze moze byc wiele mozliwosci z uciekajacym płynem chłodnicym.

1. Mokre dywaniki to nagrzewnica (wytrzyj do sucha podloge i połóż kartke papieru i zobaczysz czyu bedzie mokra)

2. Wyciek z pompy wody bądz węża od chłodnicy i wcale nie musi być kałuży bo może kapać na silnik bądź wydech i wszystko od razy wyparowuje.

3. Dziurawa chłodnica albo źle zakręcony kranik i tam sobie powolutku kapie.

4. Ostateczność uszczelka pod głowicą może być gdzieś lekko przetarta i tak powolutku zabiera płyn aż w końcu cały wsysnie.

5. Może być też zapowietrzony układ i tak jak ty mu po troszku dolewasz tak on soboe po troszku uzupełnia.

Zacznij może od odpowietrzenia układu poszukaj na forum jest masa tematów o tym, jak to nie pomoże to sprawdzenie czy nie cieknie gdzieś z nagrzewnicy. A potem dopiero kopanie w silniku i szukanie przyczyny.

A jakbyś miał wywaloną uszczelke pod głowica to powinna któraś z świec rdzewieć oczywiscie tam gdzie sie dostaje ta woda ja w kazdym bądź razie tak miałem i tez mi powolutku uciekał ja dolewałem i zobaczyłem swiece zardzewiała i juz wiedziałem ze nie duzo zostało do wymiany uszczelki pod glowica :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość asteriks

Trzeba sprawdzić. Chłodnica jest prawie nowa, nawet nie wiedziałem że jest jakiś kranik :) Na wężach patrzyłem to nie widzę żeby coś ciekło. Muszę zdjąć osłonę od rozrządu może tam gdzieś przesiąka minimalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sloniol

to nie jest taki strikte kranik jak domu to jest taka nakretka czerwon jak stoisz przodem na wprost maski to ona znajduje sie po twojej prawej stronie i jak ja odkrecisz to leci płyn. Tędy powinno się spuszczać płyn z chłodnicy ale lepiej jest odpiąć przewód gumowy bo zleci dużo szybciej a te kranik jak juz go odkrecisz to nie wiadomo czy będzie potem trzymać bo to jest taki patent ze ta uszczelka potem jest do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności