Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Na początek witam serdecznie. Mam taki oto problem. Swego czasu zmuszony byłem wymienić chłodnicę - stara ciekła - początkowo wszystko było ok. Ale ostatnio zauważyłem dziwny objaw, a mianowicie: Po zakończonej jeździe w zbiorniku wyrównawczym cieczy chłodzącej poziom płyny nie przekracza ilości 1-2 cm na jego dnie, jeżeli ostrożnie poluzuje korek poziom cieczy wraca do poziomu "zimnego silnika "KALT"". Podobnie jak autko postoi przez nockę poziom cieczy wraca do mormy. Dziwne bo wcześniej, iż po skończonej jeździe poziom ceczy w zbiorniku był okolo 2 cm wyższy niż na zimnym silniku. Ktoś wie co to może być za przyczyna?? Proszę o konstruktywne wyjaśnienia. Silnik 2.0 DTL - Opel Astra II Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5302-system-ch%C5%82odzenia-dziwny-objaw/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 W/g mnie wszystko jest ok. W szczelnym układzie chłodzenia jest podwyższone ciśnienie, po odkręceniu zbiorniczka gorący płyn idzie do góry. Wcześniej jak chłodnica była dziurawa to nie było zapewne odpowiedniego ciśnienia i trzymało poziom, a reszta wylatywała przez dziurę. Sam to przerabiałem. Jak nie ubywa płynu to wszystko ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5302-system-ch%C5%82odzenia-dziwny-objaw/#findComment-311652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 u mnie jest podobnie ale 2 cm od dna wydaje mi się trochę za mało. Moja różnica to 1.5 - 2 cm między zimnym a gorącym - ale ja mam inny silnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5302-system-ch%C5%82odzenia-dziwny-objaw/#findComment-311605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 jeżeli ostrożnie poluzuje korek poziom cieczy wraca do poziomu "zimnego silnika "KALT"" Kiedyś miałem podobnie, zasysało płyn ze zbiorniczka, przyczyna uszkodzona uszczelka pod głowicą, do wymiany uszczelki jeżdziłem z poluzowanym korkiem, gdy wymieniłem wszystko wróciło do normy, płyn zawsze podnosił się o 2cm nad "KALT" na ciepłym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5302-system-ch%C5%82odzenia-dziwny-objaw/#findComment-311578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.