Gość orion000 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Temperatura dochodzi do 100 stopni. Dalej nie sprawdzałem bo wyłączałem klimę i starałem się wychłodzić silnik w czasie jazdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orion000 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Czy te 100 stopni to jeszcze nie problem, czy jednak powinienem szukać usterki? No i jak w końcu mają pracować te wiatraki? Ciągle czy z przerwami (z klimą)?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 u mnie chodza caly czas 100 stopni to temperatura zalaczania sie wiatraka chlodzenia silnika w normalnych warunkach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirecki1 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Mają pracować cały czas. Takie "cykanie" wentylatorów może świadczyć o awarii czujnika lub sterownika. Wg.papierów temp <98* wentylatory pracują szeregowo, temp >103* pracują równolegle przez opornice ( i tu z chwilą awarii silnika lub samej opornicy - termistora zostaje zatrzymany jeden silnik, a drugi automatycznie wchodzi na drugi bieg, zostaje wyświetlona pomarańczowa kontrolka awarii systemu klimy i wentylacji), temp > 106* wentylatory pracują równolegle, ale na znamionowej mocy akumulatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.