Gość marcel_kk Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Opel Corsa 1.7 DI, 2001r, silnik Y17DT (ISUZU) 1.Co to za rura zaznaczona strzałką na zdjęciu? 2.Czy ta nieszczelność (zaznaczona w kółku) może być przyczyną tego błędu? P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17 3.Gdzie znajduje sie ten zawór elektromagnetyczny ? Edytowane 29 Maja 2012 przez marcel_kk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ta zaznaczona strzałką wygląda na rurkę w układzie klimatyzacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 W tej Corsie nie ma klimatyzacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 To powinno być coś takiego, ale czy widać to nie wiem. http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/20/63/66/2320636644 A powiedz czy Ci muli auto na wyższych obrotach powyżes 2.5-3k??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Auto nie muli, zachowuje się jednakowo. Podczas ciągłej jazdy 5-10 minut w okolicach 3 tyś obrotów zapala sie check, kilka minut jazdy 2 tyś - 2,5 tyś i znika kontrolka. Chyba problem bedzie z tą nieszczelnością rury. Chcę sie upewnić, bo z tego co widać, aby podejść tam kluczem płaskim około 32 mm, to bedzie troche roboty z rozkręceniem innych części, które zasłaniaja dostep. Może ktoś miał podobny problem. Autko ma najechane 118 tyś km Edytowane 30 Maja 2012 przez marcel_kk   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzik12 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) jest to przewód metalowy łączący głowicę silnika z zaworem EGR umieszczonym w kolektorze ssącym Edytowane 31 Maja 2012 przez daro zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Czy ta nieszczelność jest przyczyną tego błędu: P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzik12 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 hmm..... kod usterki wskazuje na usterkę zaworu sterowania lub usterke sterownika silnika ale .....przed wymianą czego- kolwieg należy sprawdzić: 1.pompę podciśnieniową czy jest prawidłowe podciśnienie nie pamietam dokładnie wartości tak =/- w zakres pomiedzy 1,0 bara na biegu jałowym a 2,5 do 3,0 bara przy 2,5 obr/min 2. przewody gumowe zasilaące turbosprzarkę, zawór sterowania pod względem nieszczelności, drożmości 3. zawór sterowania albo raczej filterek znajdujacy się na mim czy jest drożny. dla przypomienia ten zawór znajduje sie między sterownikiem pompy wtryskowej a rozrusznikiem 4.układ dolotowy pod wzgledem nieszczelnisci Napisz co ustaliłeś Powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano2007 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ja miałem przez ponad 2 miechy nieszczewlny dolot ( dziurawa rura intercooler-turbo = auto straszny muł i świstanie) i nie miałem, zadnego check'a. A pozatym te wartości doładowania ciut za duże bo turbo jest o stłej geometrii PS: zalety :cenzura: diesli!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzik12 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Ja miałem przez ponad 2 miechy nieszczewlny dolot ( dziurawa rura intercooler-turbo = auto straszny muł i świstanie) i nie miałem, zadnego check'a. A pozatym te wartości doładowania ciut za duże bo turbo jest o stłej geometrii PS: zalety :cenzura: diesli! tylko Z13DT i pochodne są ciut inaczej sterowane niż silnik Y17DT, piszesz dziura ja mam na myśli nieszczelność czyli przy pękniętych przewodach intercoolera lub samej chłodnicy rejestrują się inne kody błędów np wysokie ciśnienie ładowania Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53237-co-to-za-rura/#findComment-443505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.