Skocz do zawartości

Co to za rura ?


Gość marcel_kk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcel_kk

Opel Corsa 1.7 DI, 2001r, silnik Y17DT (ISUZU)

1.Co to za rura zaznaczona strzałką na zdjęciu?

2.Czy ta nieszczelność (zaznaczona w kółku) może być

przyczyną tego błędu?

P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17

3.Gdzie znajduje sie ten zawór elektromagnetyczny ?

 

s6u9nn.jpg

Edytowane przez marcel_kk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Auto nie muli, zachowuje się jednakowo.

Podczas ciągłej jazdy 5-10 minut w okolicach 3 tyś obrotów

zapala sie check, kilka minut jazdy 2 tyś - 2,5 tyś i

znika kontrolka.

Chyba problem bedzie z tą nieszczelnością rury.

Chcę sie upewnić, bo z tego co widać, aby podejść

tam kluczem płaskim około 32 mm, to bedzie troche

roboty z rozkręceniem innych części, które zasłaniaja dostep.

Może ktoś miał podobny problem.

Autko ma najechane 118 tyś km

Edytowane przez marcel_kk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wodzik12

jest to przewód metalowy łączący głowicę silnika z zaworem EGR umieszczonym w kolektorze ssącym :spoko:

Edytowane przez daro
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Czy ta nieszczelność jest przyczyną tego błędu:

P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro- magnetycznego ciśnienia ładowania C-17 ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wodzik12

hmm..... kod usterki wskazuje na usterkę zaworu sterowania lub usterke sterownika silnika ale .....przed wymianą czego- kolwieg należy sprawdzić:

1.pompę podciśnieniową czy jest prawidłowe podciśnienie nie pamietam dokładnie wartości tak =/- w zakres pomiedzy 1,0 bara na biegu jałowym a 2,5 do 3,0 bara przy 2,5 obr/min

2. przewody gumowe zasilaące turbosprzarkę, zawór sterowania pod względem nieszczelności, drożmości

3. zawór sterowania albo raczej filterek znajdujacy się na mim czy jest drożny. dla przypomienia ten zawór znajduje sie między sterownikiem pompy wtryskowej a rozrusznikiem

4.układ dolotowy pod wzgledem nieszczelnisci

 

Napisz co ustaliłeś

Powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano2007

Ja miałem przez ponad 2 miechy nieszczewlny dolot ( dziurawa rura intercooler-turbo = auto straszny muł i świstanie) i nie miałem, zadnego check'a. A pozatym te wartości doładowania ciut za duże bo turbo jest o stłej geometrii :)

PS: zalety :cenzura: :cenzura: :cenzura: diesli! ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wodzik12

Ja miałem przez ponad 2 miechy nieszczewlny dolot ( dziurawa rura intercooler-turbo = auto straszny muł i świstanie) i nie miałem, zadnego check'a. A pozatym te wartości doładowania ciut za duże bo turbo jest o stłej geometrii :)

PS: zalety :cenzura: :cenzura: :cenzura: diesli! ;/

 

tylko Z13DT i pochodne są ciut inaczej sterowane niż silnik Y17DT, piszesz dziura ja mam na myśli nieszczelność czyli przy pękniętych przewodach intercoolera lub samej chłodnicy rejestrują się inne kody błędów np wysokie ciśnienie ładowania

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności