Gość Gawlak Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 zdejmij kola i popatrz jak wygladaja tarcze wybite sa na niej minimalne wymagane grubosci i klocki tez mozesz golym okiem oblukac auto nowe nie jest w kazdym moze cos nagle wyskoczyc zrob ile mozesz i tyle pozniej bedzie kasa zrobisz reszte   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_wAZOn Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Filtr paliwa i przeciwpyłkowy bym wymienił - koszty części prawie żadne a spokój większy. Płyn chłodniczy jeśli niewiadomo ile lat ma też bym wymienił ... tutaj też koszty wielkie nie są, a płyny tego typu to chyba się "starzeją"; jeżeli w dłuższe wycieczki się wybierasz to układ hamulcowy trzeba by przynajmniej obejrzeć moim zdaniem - jak tam klocki i pozostałe szpeje wyglądają - ja bezwzględnie wymieniłbym płyn hamulcowy - bo pewnie od nowości siedzi tam oryginalny - koszty płynu niewielkie, wymiana + odpowietrzenie też jakieś niewielkie złotówki kosztuje ... a pewność działania hamulca - bezcenna co do rozrządu - jak pisałem wcześniej - ja wymieniałbym kompletny - ale jeśli spec obejrzy i stwierdzi że tylko pasek do wymiany - to Twoja decyzja. PS. nie obawiaj się stosować dobrej jakości zamienników - na forum sporo wiedzy jest co warto stosować a co omijać szeroko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 pompę wody też bym zmienił, a jak zmieniasz pasek rozrządu to i bym dołożył do tego termostat (bo on jest pod rozrządem - z tego co mi wiadomo) Bo jak ci pójdzie w tej Europie, to podliczą cię 5 razy tyle - chytry dwa razy traci   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shiroi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jedni mowia tak, a inni, ze nie ruszac, bo serwisowe najlepsze. Niby takie z fabryki wyszlo i ma dopiero 59tys co na 120 dozwolone jest malo. A ze ryzko zawsze jest to wiadomo... Nad termostatem myslalem chwile, ale nadgorliwosc tez nie jest dobra imo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 No tak tylko auto ma 12 lat, a pompa nie jest wieczna Napiszę ci na moim przykładzie, jak mechanicy twierdzili że termostat jest w porządku (tak powinno być i tak dalej), ale się uparłem i za jakiś czas odstawiłem auto do kolegi mechanika i kazałem mu tam zajrzeć (dlatego że termostat jest pod rozrządem ) i tam termostatu nie było ( tylko jego otoczka była, środka nie było, do dziś nie wiem gdzie jest jego reszta ) Może ktoś go śrubokrętem wyskrobał, albo cholera go wie gdzie jest   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 ze względu na wiek to jest dużo. rób z pompą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Widze, że ilu userów tyle zdań - musisz to zebrać do kupy i decyzję podjąć sam ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.