Gość misiek093 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam Pojawiła mi sie kontrolka "kuhlmittel stand". Sprawdziłem poziom płynu chłodzącego i jest stan. A po za tym silnik zaczal mi sie przegrzewac. Ktoś wie o co może chodzic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam . To powinno załatwić sprawę Kühlmittel stand wyskakuje po zagrzaniu silnika Co do przegrzewania silnika , to powinieneś mieć dodatkową pompkę "wodną" - może padła   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 przegrzewa to znaczy co ?? wchodzi na czerwona kreske ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek093 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Bład wyskakuje zaraz po odpaleniu nawet jak jest zimny silnik. Temperatura przekracza 100 stopni i płyn zaczyna sie gotować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 masz plyn czy wode ?? plyn w szczelnym ukladzie ma temperature wrzenia przy 120 stopniach wiec 100 to wcale nie jest gotowanie sie plynu wrecz powiem ze to normalna tepmeratura przy ktorej wlaczac sie powinien wentylator chlodnicy (okolice 102 stopni) czerwone pole to wlasnie 120 stopni i wtedy jest problem z ukladem a nie przy 100 poziom plynu na zimnym jaki jest w zbiorniku??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek093 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Mam płyn. na zimnym jest poziom. a Temperatura podchodzi do 4 grubej kreski, a wczesniej dochodziło miedzy 3 a 4 i załączały się wentylatory. Teraz też się załączają z tym, że temperatura nie opada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 do czwartej kreski a ile jest do czerwonej ?? nie mam sintry przed nosem wiesz chyba ze temperatura na zewnatrz tez ma wplyw na temperature silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445632 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zajrzyj do tego tematu http://forum.opel24.com/topic/10899-Sintra-22b-temperatura-plynu-chlodniczego/ ostatnie posty dotyczą Sintry z silnikiem 3,0.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-445633 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omniinmo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 informacja oznacza niski poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Czujnik jest w zbiorniczku od spodu często wypada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-446335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caravagio Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 W poprzednie wakacje , ktore spedzilem na wyprawie dookola europy cala rodzina i sintra bardzo mocno przegrzewal sie silniczek. Przegrzewal sie na tyle ze na prostym odcinku lub pod gore jechalem z otwartymi oknami szyberdachem i wlaczonym namaksa ogrzewaniu. Zdarzylo sie ze jadac pod gore w Pirenejach na droge wyszlo stado koz. Przychamowqlem i para buchnela spod maseczki a po lewym przednim nadkolu i kole polal sie plyn w ilosci jakby ktos z wiadra wylal. :-) . Generalnie nie bylo wyjscia i pinujac jesli tylko sie dalo wskaznika temperatury oraz poziomu plynu (wlalem jakies 20l przez 3 tygodnie) udalo sie dokonczyc wyprawe i szczesliwie wrocic do domu. Wizyta u mechanika i wielkie zdziwienie. Uklad byl mechanicznie sprawny i szczelny. Okazalo sie ze na chlodnicy przez lata od dolu narosla skorupa brudu blota i kazdego wystepujacego na drogach syfu. Skorupa ta uniemozliwiala wlasciwa pracw radiatora plyn krazyl ale cieplo nie bylo razpraszane. Wyskrobano umyto pod cisnieniem chlodnice i autko jezdzi :-) . Rozwiazanie problemu okazalo sie niby banalne a jakze trudne by na nie w pierwszej kolejnosci wpasc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53714-ch%C5%82odzenie-silnika-30-v6/#findComment-446995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.