Gość vonYanek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Cześć, ostatnio moja 14 letnia astra zaczyna mieć objawy wieku starczego i puszcza jej pęcherz Ucieka mi płyn chłodniczy (właściwie woda), i to dziwnie bo: nie ma "czynnika wspolnego", 2 tygodnie ani kropelki nie zgubi, a obecnie w ciągu 2 dni ze 30 litrów zgubiła. Raz leci po kropelce, a innym razem jakby ktoś kran odkręcił, nie ważne czy na postoju, czy w czasie jazdy. Udało mi się zlokalizować wyciek, teraz kwestia czy na łączeniu tego ustrojstwa, czy to to ustrojstwo puszcza wodę, jeśli tak to miło byłoby wiedzieć jak się to cuś nazywa, aby zakupić nówkę. To coś ma jakiś kabel, chyba to czujnik płynu? Ale pojęcia nie mam. Zaznaczyłem w kółeczko, mam nadzieję że dobrze widać. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbc0581fd1a0b4cd.html A dane autka to: astra f 98r silnik x16szr z gazownią (jeśli to istotne) Z góry dziękuję za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 zawor nagrzewnicy kolego jak dobrze widze do wymiany bo sie go nie naprawia dlatego raz puszcza duzo raz niewiele bo pewnie puszcza jak wlaczasz albo wylaczasz ogrzewanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/#findComment-445739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vonYanek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dzięk, to właśnie to:) Ale co do jego sikania, to ogrzewanie raczej nie ma nic do rzeczy, bo jest ciepło, to jade na wyłączonym, ale jak padał deszcz to włączłem i przez 2 tyg spokój i ani kropelki. Ale wymienie go i powinno być dobrze:) Serdecznie dziękuję!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/#findComment-445741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekc16nz Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dodam że możesz jeszcze zamienić trójniki na kolanka żeby zrobić obieg nagrzewnica-reduktor szeregowo a nie jak jest najczęściej równolegle-to zasyfia nagrzewnice...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/#findComment-445833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vonYanek Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 A możesz bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Biegły w naprawach nie jestem, póki co dodatkowo linka od maski odmówiła posłuszeństwa, z tego co czytałem trzeba grill zdemontować, prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/#findComment-445846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturro-55 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Na zdjęciu które zamieściłeś, powyżej zaznaczonego obszaru widać trójnik, tak właśnie gazownicy wpinają zasilanie parownika LPG. Przecinają przewody: zasilajcy i powrotny od nagrzewnicy i tam na trójnikach wpinają parownik. Nagrzewnica stawia większy opór niż parownik, przepływ przez nią jest słabszy i faktycznie może się zatkać, o tym że zimą z ciepełka w środku będą nici nawet nie wspominam. Myślę że ze względu na rozwiązanie włączania/wyłączania ogrzewania (zaworek odcinający dopływ gorącego płynu do nagrzewnicy przez którą przewiewa cały czas powietrze) trzeba poszukać jakiegoś innego miejsca do podłączenia zasilania parownika bo wyłączenie ogrzewania (w przypadku podłączenia równoległego) zatrzyma przepływ płynu przez parownik, powrót można zostawić bez zmian.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53796-co-to-za-ustrojstwo/#findComment-445930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.