Skocz do zawartości

Co to za ustrojstwo?


Gość vonYanek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

ostatnio moja 14 letnia astra zaczyna mieć objawy wieku starczego i puszcza jej pęcherz

Ucieka mi płyn chłodniczy (właściwie woda), i to dziwnie bo:

nie ma "czynnika wspolnego", 2 tygodnie ani kropelki nie zgubi, a obecnie w ciągu 2 dni ze 30 litrów zgubiła.

Raz leci po kropelce, a innym razem jakby ktoś kran odkręcił, nie ważne czy na postoju, czy w czasie jazdy. Udało mi się zlokalizować wyciek, teraz kwestia czy na łączeniu tego ustrojstwa, czy to to ustrojstwo puszcza wodę, jeśli tak to miło byłoby wiedzieć jak się to cuś nazywa, aby zakupić nówkę.

 

To coś ma jakiś kabel, chyba to czujnik płynu? Ale pojęcia nie mam. Zaznaczyłem w kółeczko, mam nadzieję że dobrze widać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbc0581fd1a0b4cd.html

A dane autka to:

astra f 98r

silnik x16szr

z gazownią (jeśli to istotne)

 

 

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawor nagrzewnicy kolego jak dobrze widze

do wymiany bo sie go nie naprawia

 

dlatego raz puszcza duzo raz niewiele

bo pewnie puszcza jak wlaczasz albo wylaczasz ogrzewanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięk, to właśnie to:)

Ale co do jego sikania, to ogrzewanie raczej nie ma nic do rzeczy, bo jest ciepło, to jade na wyłączonym, ale jak padał deszcz to włączłem i przez 2 tyg spokój i ani kropelki.

 

Ale wymienie go i powinno być dobrze:)

 

 

Serdecznie dziękuję!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomekc16nz

Dodam że możesz jeszcze zamienić trójniki na kolanka żeby zrobić obieg nagrzewnica-reduktor szeregowo a nie jak jest najczęściej równolegle-to zasyfia nagrzewnice...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz bardziej łopatologicznie wytłumaczyć?:D

Biegły w naprawach nie jestem, póki co dodatkowo linka od maski odmówiła posłuszeństwa, z tego co czytałem trzeba grill zdemontować, prawda?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość arturro-55

Na zdjęciu które zamieściłeś, powyżej zaznaczonego obszaru widać trójnik, tak właśnie gazownicy wpinają zasilanie parownika LPG. Przecinają przewody: zasilajcy i powrotny od nagrzewnicy i tam na trójnikach wpinają parownik. Nagrzewnica stawia większy opór niż parownik, przepływ przez nią jest słabszy i faktycznie może się zatkać, o tym że zimą z ciepełka w środku będą nici nawet nie wspominam.

Myślę że ze względu na rozwiązanie włączania/wyłączania ogrzewania (zaworek odcinający dopływ gorącego płynu do nagrzewnicy przez którą przewiewa cały czas powietrze) trzeba poszukać jakiegoś innego miejsca do podłączenia zasilania parownika bo wyłączenie ogrzewania (w przypadku podłączenia równoległego) zatrzyma przepływ płynu przez parownik, powrót można zostawić bez zmian.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności