Skocz do zawartości

Dziwne piszczenie z przodu opel corsa C


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Od jakiegoś czasu w trakcie wykonywania skretu kierownicą słysze piski z przodu (jakby były jakieś ocieranie o gumę)

Mechanik coś tam przesmarował i mowił , że będzie ok ale jednak po 2 dniach problem pojawił się od nowa lecz piski są słabsze... Wspomaganie dobrze działa, nie ma luzów na zawieszeniu. Jakies sugestie, porady???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko wróżyć

mechanik powinien sprawdzić czy masz luzy na maglownicy

piszczenie równie dobrze może być spowodowane gumą na wahaczu czy układem hamulcowym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie poduszki amortyzatora, a piszczenie nadal jest tym razem występuje tylko przy skręcaniu kierownicą w prawo a po tej stronie była wymieniana poduszka amortyzatora, przeguby i łożyska ok a reszta niedawno wymieniona jakies 3 miesiąće temu( tulejki, sworzenie, stabilizatory) mechanik rozkłada ręce twierdzi ze wszystko ok i nie ma luzów ... panowie co robic??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam. mam podobny problem. również słysze piszczenie przy skrecie (chyba w prawo, niewazne), dodatkowo przy jeździe po wybojach - typu przejazd kolejowy, słychać stukanie. od wymiany tulejek jeździłem jeszcze bardziej ostrożnie, ale jak widać na nic sie to zdalo. zawiozłem do znajomego ktory robi przeglądy pojazdów, powiedział że jest maglownica, są luzy itp...

podpowiedział zeby wymienić... nie pomyslalem o innym rozwiązaniu bo jestem lewy jezeli chodzi o mechanike, nie znam sie na tym. wyczytałem na necie (chyba nawet na tym forum) że maglownice można regenerować, więc jestem ciekaw dlaczego mi tego nie zaproponował od razu.

no nic. ale zanim szukalem rozwiązań po sieci pojeździłem po sklepach z częsciami. w jednym cena maglownicy wynosiła jakieś 370zł przy czym gosciu powiedział że każda jest po regenracji, niby może byc info że jest nowa, ale kazda z nich jest po regeneracji. no ok

w drugim sklepie facet powiedział zebym lepiej zawiózł to (chyba mu o regeneracje chodziło)

no i juz tak tydzień jezdze jak ten debil nie robiąc nic przy tym, bo nie wiem co mi sie bardziej opłaci, z reszta nie ma też kto doradzić.

 

Gating, mam podobny problem, więc pewnie to bedzie ta maglownica. postaram sie poszukać rozwiazania w przyszlym tygodniu, jesli nie bedzie za pozno to napisze w tym temacie. a jesli któs może mi teraz doradzić to bardzo prosze :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stać Cię na nową TRW która kosztuje ~1100zł to kupuj.

Lauber za ~350zł to regenerowana przekładnia tak jak Ci mówili. Jest jeszcze włoski zamiennik Generali Ricambi za nieco ponad 200zł.

Jeśli masz oryginalną fabryczną, to najlepiej oddaj swoją do regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kongobongo6

Witam

Podpinam sie pod temat bo mam podobny problem nie tyle co z piszczenie a z buczeniem. Po ruszeniu autko chodzi ok jednak na 3 i wyzej biegu dochodzi dziwne buczenie z przodu ( prawdopodobnie prawa strona ale stawiam na przod ogolnie ) buczenie jakby byl flak w oponach lub jakis wyboj na oponie, ale nic takiego nie ma. Zaznaczam jesli to moze pomoc ze pedal hamulca da sie bardzo mocno wcisnac co wczesniej tego nie byl. Czy mozliwe ze nie ma plynu hamulcowego ? Sprawdzalem klocki wydaje mi sie ze doszly zywota i bedzie je trzeba wymienic ale to chyba nie moze buczec ? Po odpaleniu auta kierownica jakby ciezej chodzila niz poprzednio po ruszeniu i przejechaniu kilku km jest lepiej. Czy mozliwe ze brakuje plynu od wspomagania ? Zeby bylo moze nie smieszniej bo nie jest mi do smiechu wszystko to zaczelo sie dziac gdy zmienilem olej z 0W40 na 5W30. Z poczatku autko chodzilo ale teraz widze ze cos mu dolega. Ale to chyba nie moze byc przyczyna oleju ??? Brak mi pomyslow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było za mało płynu hamulcowego miałbyś kontrolkę zapaloną. Zresztą co to za filozofia zerknąć pod podszybie i sprawdzić poziom?

Jaki płyn od wspomagania? Przecież jest elektryczne...

Jak buczy to łożysko albo przegub być może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności