Gość Mariuszek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witajcie chcę wymienić pompę wspomagania , podobno nie trzyma już jakis zawór w niej tak mechanik powiedział, mniejsza o to wpomaganie działa tylko na wysokich obrotach noji, przymieżam się do wymiany pompy czy orjentuje się ktoś jak zdjąć pasek wielorowkowy ? wyjąć pompe wiem jak montaż też tylko ewentualnie zalanie nowym olejem jakby ktos wiedział , jakieś odpowietrzenie może - mile widziane sugestie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Pasek Na obudowie rolki napinajacej jest tak jakby sruba na ktora nakladasz klucz (16 mm chyba) i odchylasz rolke,sciagasz pasek zaczynajac od pompy wspomagania jest najlatwiej Pompa Po zmianie pompy i podpieciu przewodow zalewasz olej do zbiorniczka,wspomaganie ma obwod otwarty czyli uklad sam sie odpowitrza po kilku min od odpalenia silnika i dolewasz oleju W tej pompie niema zadnych zaworow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-446116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszek Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 wojtekcichy jak zwykle pomocny dzięki zamówiłem dziś pompę jutro zaczynam z nią walczyć po pracy tzn. wyciągnę starą a na drugi dzień będę chciał wstawić nową jak coś bym nie wiedział to dopytam dzięki jeszcze raz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-446212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 no wszystko rozebrAŁEM NAWET ROLKI Z NAPINACZA SCIĄGŁEM I WYMIENIAM BO LUZ MIAŁY ALE MAM PYTANIE ? wojtekcichy chcem po założeniu nowej pompy zalać w całej instatalcji nowy olej noji jak go spuścic może wiesz? zlałem ze zbiorniczka który zdemontowałem noji przed zdemontowaniem pompy zdjołem ten mniejszy wąż ze zbiorniczka dałem przydłużke i do wiadra pod samochodem uruchomiłem silnik i trochę wygoniło jakiś litr nie cały ale mam wrażenie że to nie wszystko ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-446304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Skrec kierownica w prawo, lewo kilka razy,ale zawsze troche oleju zostaje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-446321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 dziękuje za pomoc pompa wymieniona chodzi jak złoto przy okazji wymieniłem olejod pompy, rolkę napinacza bo luz miała, sprawdziłem luzy na reszcie osprzętu na pompie wody delikatnie wyczuwalny ale myśle że taka tolerancja może być pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-446598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morgen2903 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 witam cie kolego mam pytanie w sprawie paska o ktorym piszesz mnie tez czeka wymiana czy moglbys mi doradzic jak najlepiej sie do niego dostac od gory czy od dolu auta no i co musze skontrolować przed zalozeniem nowego z gory dziekuje za odpowiedz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-472235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszek Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam nie wiem czy już zrobiłeś ale sprawa wygląda tak: odkręcasz prawe przednie koło ściągasz później pokrywę dolną silnika oraz boczną (taka nieduża ok30x20cm na dwie śruby)od strony koła które zdjełeś , po ściągnięciu tej małej obudowy masz widoczne koło pasowe oraz pasek i napinacz rolki , napinacz naciągasz kluczem nasadowym z przedłużką aż pasek zobaczysz że się robi luźny i powinien ci zejść pasek bez problemu . jak będziesz zakładał nowy to załóż pasek wraz z napinaczem nowym oraz rolkami komplet a i zerknij na koło pasowe od razu wytrzymują około 150tyś jak masz pasek na boku postrzępiony to prawdopodobnie koło pasowe lata na boki czyli jest już do wymiany lub zerknij na luzy rolek i osprzętu-alternatora, pompy wody, wspomagania, klimy itd. Ogólnie luz na kole osprzętu wyczujesz ręką ruszając na boki delikatny jest w normie jak będzie latać na boki jak szalone to do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/53861-pasek-wielorowkowy-wymiana-pompy-vivaro-20-cdti/#findComment-474893 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.