Skocz do zawartości

tigra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam problem. po nocy autko poszarpuje, nie chce wchodzić na obroty bo robi to z wielkim trudem i czasem nawet gaśnie jak jade i puszcze na luz. jak sie rozgrzeje jest w miare okej choć jak jade i puszczam nagle z gazu to sie dławi! kiedy rano sie przełączy na gaz to w ogóle cyrk sie robi bo tak szarpie ze nie mozna jechać ... kiedy ma temp 90 stopni jest w miare i tylko przy puszczeniu gazu sie dławi! wymieniłem świece i przewody i to samo!

 

dzieki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

cześć

 

podłączę się pod temat.

 

u mnie tez podejżewam że trzeba by wyczyścić silnik krokowy i ten EGR.

a objawia się to (jeśli to to w ogóle) w ten sposób / 3 sposoby:

 

1. Na zimnym silniku, jak odpalam to działa na tzw. "pyk" i to jest fajne. to nie problem akurat.

 

2. ...za to jak się nagrzeje silniczek do tych 90 stopni to odpalenie go graniczy z cudem :wink: (np. jak jezdze po miesicie i coś tam sobie załatwiam). Powaga. Ja jedyne co na razie stosuje to w momencie kręcenia rozrusznikiem jak juz zaczyna pracować jakoś byle jak ten silnik, puszczam kluczyk i dodaje gazu aż się tak silnik zacznie się kręcić do 2000/min. I tu wcale mi nie działa na "pyk" - szkoda. I troszkie że tak powiem zalatuje wahą - co nie jest akurat chyba dziwne jak daje gazu. Ale sam fakt że tyle paliwa w tłumik leci i to ze ciężko odpalić bryke jak jest ciepła jest denerwujące ???

 

3. Na światłach czasem jakoś tak wolniej obroty spadają (silnik rozgrzany), a czasem nie za bardzo chcą i tak sobie jest to 2000/min przez jakies 10sek a potem powoli spada do normy. A czasem z kolei jest normalnie. Hmmm.... :mrgreen:

 

Jak myślicie - wyczyszczenie tych dwóch spraw pomoże mi troche ?

Bo zanim wykminie jak odczytać te kody błędów (juz nie mówiąc o znalezieniu czasu na to :mrgreen: ) to chwila jeszcze minie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem krokowca i jest duzo lepiej choć na wolnych obrotach nie równo pracuje. podskakują obroty, nie wiem o co mu chodzi, ale przynajmniej nie przerywa już:wesoly: i mniej pali!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam taki problem z moim tigerem jak jade zapala mi sie kontrolka z ladowania i auto gasnie,nie zawsze sie tak dzieje ale sie zdarza.Bylem u elektromechanika to mi cymbal wymienil przewody wys napiecia a autko dalej ma ten problem. Mi sie wydaje ze to moze cos z alternatorem bo niekiedy cos tam slychac jakby cosik w nim tarlo poprostu wydaje dziwny dzwiek.Doradzcie cos bo mnie juz bierze :/ jak cos to pw dzieki i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności