Skocz do zawartości

dławienie się corsy


Gość Agutek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako kobieta prawie nie znam się na mechanice samochodów. Mam problem od kilku miesięcy, posiadam opla corse 1,2 97r podczas jazdy przeważnie jak silnik się zagrzeje przy zmianie biegów lub hamowania auto traci zupełnie moc, tak jak by się dławił. Po chwili zapala się pomarańczowa lampka i auto jedzie już normalnie.Ostatnio podjechałam na podłączenie komputera ale jakoś pan stwierdził że nie może połączyć się z autem pomimo wysiłków. Stwierdził sam że na 90% jest to czujnik temperatury i wymienił. Ale okazało się to nie trafne bo auto nadal się dławi. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz do kogos innego kto sie polaczy i odczyta bledy

inaczej bedzie tak jak teraz

strata kasy na wymiane nie tych czesci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub hamowania auto traci zupełnie moc

Auto przy hamowaniu zawsze traci moc ;)

 

A tak poważniej to błędy można i spinaczem biurowym (nie wiem czy u Ciebie się da) odczytać więc nie wymieniaj nic tylko dlatego że mechanikowi się coś wydaje

 

I zobacz ten temat

http://forum.opel24.com/topic/5909-Corsa-B-dlawi-sie-po-nagrzaniu-silnika/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej .

Otwórz dowód rejestracyjny , gdzie pod polem P2 bedzie podana moc silnika w kW .

Pod polem P2 mam napisane 0,00 kW

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , mniejsza o to .Tak jak pisał Admin - jedź do kogos z dobrym sprzętem niech sie połaczy i odczyta błąd , bo napewno takowy zapisał sie w sterowniku .Jeśli nie bedzie sie w stanie połaczyc , bedziesz miec problem .Zmień swojego mechanika , bo jesli chce diagnozowac na wyczucie i po koleji wszystko wymieniac , nie rozwiazując problemu z komunikacją , to zyczę mu powodzenia , tym bardziej jesli okaze sie , ze Twój silnik to jednak 1,2 ecotec , czyli 16V.

 

pzdr

Edytowane przez marco84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla uścislenia w 8V odczytasz błedy za pomoca spinacza , w 16V nie ma szans .Jeśli ktos z porządnym komp sie nie połączy znów ,obawiam sie , ze koleżanka moze miec gdzies walnięty przewód lub zaśniedziały styk i nie łączy .Najgorsza opcja , to walniety sterownik .W 1,0 12 V i 1,2 16V awarie sterownika są dość częste ze wzgledu na ich umiejscowienie , tzn na silniku pod kolektorem .

 

pzdr

Edytowane przez marco84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności