Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a może pasek od alternatora jest za luźno ?

To by kontrolka gasla,mechanik pewnie nawet nie skasuje za mierzenie napiecia

Proponuje odlaczyc kabel pradowy z altka i porzadne zaizolowanie go na czas przejazdu do warsztatu bo jak Gawlak napisal moze sie instalacja zapalic przy tak duzym napieciu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54334-akumulator/#findComment-448650
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności