Gość Predator Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Szanowni! Astra H Z19DTL (1.9 100 koni), przebieg 170kkm. Od dwóch tygodni zapala się "kluczyk" serwisowy. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu nie pojawia się. Pojawia się z reguły przy obrotach powyżej 2000. Wczoraj przejechałem 100km i dopiero sie włączył. Silnik nie traci mocy. Pracuje normalnie. Od pierwszego kluczyka" przejechałem już 1000km. Odczyt z komputera: P1901 - Czujnik ciśnienia filtru cząstek stałych. Wadliwe działanie obwodu przewodów elastycznych. O co chodzi? Już wymieniać DPF czy czujnik? Czy czyśić DPF czy wypalać? Czy cokolwiek...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przeemmek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Na forum jest wiele tematów na temat dpfa, poszukaj. Moja rada usuń i problem z głowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/#findComment-448750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Predator Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Na forum jest wiele tematów na temat dpfa, poszukaj. Moja rada usuń i problem z głowy. Wiem kolego że jest. Ale żaden z takimi obajawami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/#findComment-448751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przeemmek Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jak jeździsz dużo po mieście to moim zdaniem nie opłaca się czyścić ani wymieniać bo wkońcu stanie sie to samo. Przypadkiem nie jest on zapchany całkowicie i czujniki nie zwariowały???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/#findComment-448758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 prawdopodobnie uszkodzony przewod elastyczny od czujnika roznicy cisnien. Uszkodzenie powinno byc zlokalizowane w okolicach przekladni kierowniczej nad sankami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/#findComment-448763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Wiem kolego że jest. Ale żaden z takimi obajawami. tiaaa, a świstak... poszukaj, poczytaj... przewody do sprawdzenia masz 2 czy jeden czujnik ciśnienia przy dpfie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54364-b%C5%82%C4%85d-p1901-filtr-cz%C4%85stek-sta%C5%82ych-dpffap-z19dtl/#findComment-448835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.