Gość Eskalar Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wiatam, Od niedawna stałem się posiadaczem Sintry. Na wstępie musiałem wymienić puszkę przekaźników i bezpieczników bo poprzedni właściciel dokonał dziwnych rzeczy w niej. Po wymianie auto odzyskało kilka rzeczy i działało sprawnie. Od kilku dni 1-2 razy dziennie paliła mi bezpieczniki (przeważnie na jakichś wybojach) raz nr 39, raz 39 i 40. Po wymianie odpalała i jechała dalej. Niestety dzisiaj pali non stop bezpiecznik nr 39. Jak stacyjka jest przekręcona wkładam i od razu jest przepalony. Wstępnie przeglądałem wiązkę która idzie od puszki i nic nie znalazłem, macie może jakiś pomysł co może też powodować takie zwarcie. Oprócz tego cały czas świeci się check, ale jak kupiłem to się świecił. Czekam na znajomego który ma podpiąć pod komputer i zobaczy jakie błędy ma. Spróbuję jeszcze przełożyć z powrotem tamtą puszkę i zobaczę czy objaw jest ten sam. Dodatkowo właśnie od kilku dni auto jak jest zimne chodzi równo, ale jak się rozgrzeje to non stop przerywa na benzynie i na gazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54665-sintra-pali-bezpieczniki-39-i-40/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (edytowane) http://forum.opel24.com/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1342 patrząc po schemacie to jest w obwodzie tak: bezpiecznik 39, styki przekaźnika 19, bezpiecznik 40, wtryskiwacze, sterownik ECU. Wypnij wtyczki wtrysków i pojedynczo wpinaj, jak padnie bezpiecznik to będziesz wiedział czy to dany wtrysk do wymiany gdyż robi zwarcie. Edytowane 27 Lipca 2012 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54665-sintra-pali-bezpieczniki-39-i-40/#findComment-450315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eskalar Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Dzięki za poradę, dopiero wróciłem z urlopu sprawdzimy z kolegą elektrykiem tak jak mówisz. Jak znajdziemy przyczynę dam znać co to było. http://forum.opel24.com/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1342 patrząc po schemacie to jest w obwodzie tak: bezpiecznik 39, styki przekaźnika 19, bezpiecznik 40, wtryskiwacze, sterownik ECU. Wypnij wtyczki wtrysków i pojedynczo wpinaj, jak padnie bezpiecznik to będziesz wiedział czy to dany wtrysk do wymiany gdyż robi zwarcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54665-sintra-pali-bezpieczniki-39-i-40/#findComment-452293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eskalar Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam, Tak jak kolega Kacper powiedział, powodem zwarcia w instalacji była wiązka jednego wtryskiwacza benzynowego. Zwarcie było na przewodach wychodzących z wtrysku, oparte o listwę wtryskową przetarły sie i robiły zwarcie. Zaizolowałem i podwiązałem przewody żeby tak nie leżały i działa. Dzięki za pomoc i podpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54665-sintra-pali-bezpieczniki-39-i-40/#findComment-453414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Czyli byłem blisko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54665-sintra-pali-bezpieczniki-39-i-40/#findComment-453418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.