Skocz do zawartości

Sintra pali bezpieczniki 39 i 40


Gość Eskalar

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatam, Od niedawna stałem się posiadaczem Sintry. Na wstępie musiałem wymienić puszkę przekaźników i bezpieczników bo poprzedni właściciel dokonał dziwnych rzeczy w niej. Po wymianie auto odzyskało kilka rzeczy i działało sprawnie. Od kilku dni 1-2 razy dziennie paliła mi bezpieczniki (przeważnie na jakichś wybojach) raz nr 39, raz 39 i 40. Po wymianie odpalała i jechała dalej. Niestety dzisiaj pali non stop bezpiecznik nr 39. Jak stacyjka jest przekręcona wkładam i od razu jest przepalony. Wstępnie przeglądałem wiązkę która idzie od puszki i nic nie znalazłem, macie może jakiś pomysł co może też powodować takie zwarcie. Oprócz tego cały czas świeci się check, ale jak kupiłem to się świecił. Czekam na znajomego który ma podpiąć pod komputer i zobaczy jakie błędy ma. Spróbuję jeszcze przełożyć z powrotem tamtą puszkę i zobaczę czy objaw jest ten sam. Dodatkowo właśnie od kilku dni auto jak jest zimne chodzi równo, ale jak się rozgrzeje to non stop przerywa na benzynie i na gazie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.opel24.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1342

 

patrząc po schemacie to jest w obwodzie tak:

bezpiecznik 39, styki przekaźnika 19, bezpiecznik 40, wtryskiwacze, sterownik ECU.

 

Wypnij wtyczki wtrysków i pojedynczo wpinaj, jak padnie bezpiecznik to będziesz wiedział czy to dany wtrysk do wymiany gdyż robi zwarcie.

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki za poradę, dopiero wróciłem z urlopu sprawdzimy z kolegą elektrykiem tak jak mówisz. Jak znajdziemy przyczynę dam znać co to było.

http://forum.opel24.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1342

 

patrząc po schemacie to jest w obwodzie tak:

bezpiecznik 39, styki przekaźnika 19, bezpiecznik 40, wtryskiwacze, sterownik ECU.

 

Wypnij wtyczki wtrysków i pojedynczo wpinaj, jak padnie bezpiecznik to będziesz wiedział czy to dany wtrysk do wymiany gdyż robi zwarcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Tak jak kolega Kacper powiedział, powodem zwarcia w instalacji była wiązka jednego wtryskiwacza benzynowego. Zwarcie było na przewodach wychodzących z wtrysku, oparte o listwę wtryskową przetarły sie i robiły zwarcie. Zaizolowałem i podwiązałem przewody żeby tak nie leżały i działa. Dzięki za pomoc i podpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności