Skocz do zawartości
promalko

ASO Mibo w Olsztynie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Korzystalem ostatnio z uslug ASO w Olsztynie i musze przyznac ze jestem pozytywnie zaskoczony.

Salon jest przestronny i dobrze zorganizowany, mozna wygodnie poczekac, poogladac samochody.

Robilem normalny przeglad i zaszla potrzeba wymiany dodatkowych czesci. Dostalem telefon z cena, przyczyna itp. – zepsute czesci wyladowaly w kartonie w samochodzie do wgladu, super . Koszty serwisowania raczej w normie, ciekawe sa akcje promocyjne typu olej z filtrem za 199 PLN itp. Zona odwiedzila Mitsubishi tez na przeglad i zaplacila sporo wiecej.

Potrzebowalem rowniez paru plastikowych drobiazgow typu kolki, zaslepki – jak nie ma na miejscu to sa dostepne po 2 dniach.

Bardzo dawno temu ASO w Olsztynie dostalo bardzo dobre oceny w tescie Auto Swiata i jak dla mnie trzymaja poziom. Nie mowie ze mozna tam wymienic lozysko za 150 PLN niemniej za rozsadne pieniadze mozna z pewnym spokojem oddac tam auto do serwisu.

Oczywiscie czesci mozna znalezc taniej w wielu sieciach motoryzacyjnych w Polsce, niemniej poziom niektorych z nich w ASO jest calkiem rozsadny.

Moze ktos ma inne doswiadczenia i przygody..., czekamy na refleksje.

Pozdrawiam

Wojtek


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mala aktualizacja. Bylem na przegladzie corocznym i musze powybrzydzac. Standartowy przeglad, czyli oleje i filtry plus bateryjka w pilociku. Dodatkowo klimatyzacja i wymiana oleju w automacie. Wyszla koniecznosc wymiany lacznika jako extra . Koszt operacji 1100 PLN, mozna przezyc. Co mi sie nie podobalo? Mam w zwyczaju sprawdzac rzeczy. Przy wymianie oleju w skrzyni niestarannie zamocowany zostal modul grzania swiec, prawie wisial i nie byl wepchniety w zatrzask w obudowie akumulatora. Dol skrzyni po spuszczaniu oleju upackany i trudno sobie wyobrazic ze nie maja w serwisie zmywacza. Takie troche niechlujne. Kostka w pojemniku akumultora ( lewy doly rog, nie wiem co to ) tez nie wpieta z powrotem w zatrzask. Wnioski kazdy sobie sam moze wyciagnac.

Pozdrawiam

PS. Czesci pierdolki ktore mozna zamowic przychodza calkiem szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezadowolony. 5 wizyta w Mibo w serwisie. Nowe auto kupione w maju 14 r. Nieodpowiedzialnosc mechanikow. Za kazdym razem reklamacja uslug. Dopiero jazda testowa z mechanikiem na siedzeniu pasazera wsazywala na usterke o jakiej informowalem za pierwszym razem. Zatem marnowanie mojego czasu pieniedzy na taksowki i frustracja. Klamliwa promocja wymiany oleju z filtrem w cenie 199 zl. Nikt jednak nie dopisal ze nie dotyczy aut dostawczych. Rozczarowanie w momencie otrzymania faktury. Zamiast 199 zl prawie 2 razy wiecej. Dotad brak zdiagnozowanych stukow w ukladzie jezdnym i drzenie kierownicy. Pomimo dwukrotej wizyty w ASO. Uwazam takie dzialania za niesprawiedliwe i zmuszajace klienta do szukania innego serwisu (do czego wg., dyrektywy UE mam prawo).


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To kogoś w OL możecie polecić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.