Gość Maniek1986 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 jak w temacie jak juz zalapie trzeba przegazowac jesli sie tego nie zrobi auto gasnie, gdzie moze byc przyczyna?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jeśli to się dzieje tylko na zimnym silniku lub po dłuższym postoju to może gdzieś zapowietrza się układ paliwowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 heh ja moze bede odrazu do ciebie pw pisal a nie na forum na gazie odpalajac i na benzynie jest ro samo, z tego co zrobilem to wymiana swiec i przewodow wyczyszczenie krokowca robi sie tak zawsze, na zimnym i na cieplym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Jak będziemy pisać na PW to nikt więcej nie skorzysta, ale też rozwiązanie może być jakieś proste, a ktoś o tym wie i niepytany nie pisze. I nie znam też Sintry od A do Z. Takiego problemu jak opisujesz nie miałem nigdy w Sintrze więc mogę tylko podpowiedzieć co w innych tematach wyczytałem. Podobny problem miałem kiedyś w służbowym samochodzie, okazało się że wężyk paliwowy delikatnie przetarł się i na pracującym silniku wyglądało to jakby ktoś delikatnie nakłuł igłą i sączyło się paliwo . Po zgaszeniu silnika oczywiście po kilkudziesięciu minutach już się układ zapowietrzał. Po odpaleniu pracował około 5 sekund i gasł i trzeba było odpalać ponownie. Może ktoś jednak miał podobny problem i podpowie jak się go pozbył   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek_sieradz Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 (edytowane) ja miałem dwa takie przypadki tylko w innych autach, tez odpalały i gasły. w jednym to był zaworek zwrotny uszkodzony a w drugim filtr paliwa sie zepsuł w srodku edit. piszesz ze na gazie tak sie dzieje to jaka ty masz instalacje ze ci z gazu odpala ? Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez Piotrek Sintra MV6   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 poprzedni wlasciciel wsadzil kit drugiej generacji zamiast sekwencji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Z trzech przykładów widać że usterka jest w układzie paliwowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.