Gość Didku111 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam wszystkich Corsiarzy! chciałbym wymienić łożysko w kierownicy bo jak jadę z duża predkością to przy hamowaniu mam drgania na kierownicy 1.2 96 rok poduszka powietrzna. Tutaj znalazłem dokładny opis demontażu i wymiany http://forum.opel24.com/topic/12430-Instrukcja-demontazu-przelacznika-zespolonego/ . Chodzi mi o to czy z poduszką powietrzna jest tak samo czy inaczej jak inaczej to prosił bym o jakieś sensowne wytłumaczenie. Dzięki wielkie !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam Corsiarza,nie pisz w przyszłości w dziale silnikowym jeśli problem nie dotyczy silnika - tym razem przenoszę. Co do drgań to masz raczej problem z układem hamulcowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Obejrzyj tarcze, zobacz czy klocki się już nie kończą. Zazwyczaj podczas hamowania przy dużej prędkości najbardziej zauważalne są drgania kierownicy spowodowane biciem osiowym lub promieniowym tarcz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Didku111 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Napisano wczoraj, 23:43 Witam Corsiarza,nie pisz w przyszłości w dziale silnikowym jeśli problem nie dotyczy silnika - tym razem przenoszę. Co do drgań to masz raczej problem z układem hamulcowym. Ok Dobra dzięki kacper na przyszłość będę wiedział !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Didku111 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Dzięki Marcel co do tarcz to są w dobrym stanie bo sprawdzałem obwód tarcz nawet nie jest pordzewiały ale na wszelki wypadek wyczyściłem dokładnie szczotką drucianą co do klocków to nie wiem będę musiał ściągnać i zobaczyć. Czy wystarczy wymienić same klocki? bo z tego co wiem to zawsze powinno się wymieniać tarczę z klockami? pozdrawiam:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 A co ma pordzewiały obwód tarcz do bicia? Przyczyną sa najprawdopodobniej krzywe lub porządnie wyżłobione tarcze. Liczy sie także powierzchnia przylegania klocków do tarczy. Co do wymiany klocków i tarcz, tarcze wymienia sie wtedy gdy osiągną graniczną grubość: dla średnicy tarczy 240 wynosi 20mm, dla 260 - 21 mm dla klocków graniczna grubość wkładki ciernej z płytką grzbietową wynosi 7 mm Zawsze pozostaje jeszcze oglądnięcie tarcz, jak są bardzo mocne bruzdy, pęknięcia, przebarwienia spowodowane przegrzaniem tarcz dyskwalifikuje je do dalszego użytkowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Didku111 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Dobra ok dzięki rozumiem w tygodniu sciągne tarcze i klocki posrpawdzam wszystko i sprawdze grubość tarcz oraz klocków i napiszę wymiary:) Jeżeli okaże się że wszystko jest wporządku z tarczami i klockami? to co wtedy może być tego przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 O przepraszam, podałem Ci wymiary do Corsy C, CB bedzie miała inne, niestety nie znam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Didku111 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Oj no ok dobra człowiek ma prawo sie pomylic:) jakoś postaram do tego dojśc:) mam pytanie czy przyczyną może być zurzyte lozysko w kierownicy? czy wchodzi tylko w gre uklad hamulcowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Daj sobie spokój z układem kierowniczym. Winą są zwichrowane tarcze hamulcowe. Nie zobaczysz tego na oko. Tracze sprawdza się miernikiem bicia, bo odchyłki są w mikrometrach, ale to straczy żeby było konkretne bicie. Ja miałem dwuletnie tracze oryginalne GM (przebieg 78tys.km) zwichrowane i efekt jest taki, że podczas hamowania z dużej przędkości przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca słychać duże dudnienie w okolicy kół i wibracje na kierownicy. http://img83.imageshack.us/img83/7738/miernikzegarowy1xw8.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55020-%C5%82o%C5%BCysko-w-kierownicy/#findComment-452225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.