Skocz do zawartości

Prośba o rozkodowanie VIN


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W0L0TGF4825006548

W0L = General Motors

0 = Pojazd Nie Specjalny

T = Astra

G = Astra

F48 = 5 DRZWIOWY HATCHBACK

2 = 2002

5 = Antwerp

006548 = NUMER SERYJNY

typ silnika=Y20DTH

kierownica z lewej

2F4 = RADIO,CDR 500

2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE

80I = WNĘTRZE-CZARNY

80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY

80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY

A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD

A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY

AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY

AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY

AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA

AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ

AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ

AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE

AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY

AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM

AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY

AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY

BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI

C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY

C60 = KLIMATYZACJA

C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA

COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2

CU3 = DLA FRANCJI

D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE

DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY

DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE

FI2 = TABLICZKA,OSTRZEGAWCZA,FOTELIK DLA DZIECKA

FY1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.63

JL9 = ABS

K60 = ALTERNATOR,100A

LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.0D

LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ

MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23

MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE

N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY

N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO

NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA

NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3

P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS

PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15

QED = OPONY,195/60 R 15-88H

T67 = AKUMULATOR,70AH

T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

T9L = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,MALTA

U07 = KLAKSON,FANFARA

UZ8 = GŁOŚNIK,8 BOSE

W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY

W3I = WYKOŃCZENIE,HIGHWAY/MALTA

W3U = TABLICZKA PRODUCENTA,CLUB

W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA

XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL

XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ

XR1 = TABLICZKA FIRMOWA,COMFORT

Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też poproszę o sprawdzenie wyposażenia:

 

W0L0TGF4835237948

 

 

auto jest z 2003 i ponoć od maja w tym modelu jest montowana pompa wtryskowa dwuwtyczkowa, czy to też można wyczytać z VIN?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W0L0TGF4835237948

W0L = General Motors

0 = Pojazd Nie Specjalny

T = Astra

G = Astra

F48 = 5 DRZWIOWY HATCHBACK

3 = 2003

5 = Antwerp

237948 = NUMER SERYJNY

typ silnika=Y20DTH

nr.ser.silnika=17F96480

kierow.z lewej

2F4 = RADIO,CDR 500

2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE

80I = WNĘTRZE-CZARNY

80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY

80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY

A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO

A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD

AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY

AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY

AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA

AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ

AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ

AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE

AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY

AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM

AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY

BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI

C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY

C60 = KLIMATYZACJA

C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ

C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA

COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2

CU3 = DLA FRANCJI

D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE

D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA

DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY

DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE

DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA

FY1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.63

JL9 = ABS

K60 = ALTERNATOR,100A

LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.0D

LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ

MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23

MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE

N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY

N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO

NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA

NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3

NW9 = STEROWANIE TRAKCJI

P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS

PAC = WYKOŃCZENIE PIAZZA / ELBA

PCC = N`JOY

PW8 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX15

QED = OPONY,195/60 R 15-88H

T67 = AKUMULATOR,70AH

T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

U07 = KLAKSON,FANFARA

U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2

V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA

W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W4Y

W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA

XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL

XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ

Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

Z3B = LITERNICTWO,SWING-IN

ponoć od maja w tym modelu jest montowana pompa wtryskowa dwuwtyczkowa, czy to też można wyczytać z VIN?

Z tego co ja wiem to nie można.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mika0103, niestety tylko tyle :wesoly:

 

W0L = General Motors

000022 = typ nadwozia-5 Drzwiowy Kombi

S = 1995(rok modelowy)

1 = (wyprodukowano)w Rüsselsheim

128338 = NUMER SERYJNY

Omega B 1994-2003

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W0L0ZCF6881016317

W0L = General Motors

0 = Pojazd Nie Specjalny

Z = Vectra

C = Vectra

F68 = 5 DRZWIOWY HATCHBACK

8 = 2008

1 = Rüsselsheim

016317 = NUMER SERYJNY

 

Niestety,tylko tyle.(przypuszczam że to wina EPC3)

Może ktoś kto ma czwórkę to się z tym upora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość borys1966

czy mógłbym prosić o rozkodowanie VIN WOLOTGF48X5192314 . Chodzi o wyposażenie konkretnie chodzi mi czy wersja ta ma regulowaną kierownicę bo w obudowie mam wycięcie na dźwignię ale samej dźwigni niema . i teraz pytanie czy była i ktoś to wyciągnął czy po prosu jest samo wycięcie . Ze strony podanej na forum dowiedziałem się tylko podstawowych info .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności