Gość radziu77 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Proszę o rozkodowanie vin astry G 1.2 i 1.6 8v W0L0TGF48W2154073 W0L0TGF08X8033127   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-383621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 W0L0AHL3582022394 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny A:Astra Platform H:2004 Platform Generation L35:Estate 8:2008 2:Bochum 022394:SERIAL NUMBER typ siln:z19dtl nr ser.siln:5652041 nr pierwszej rejestracji:KU-CT 90 Data produkcji:2007.08.29 Kod modelu:0TN35 Kod lakieru według GM-2HU 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY 8V2 A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP. B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BA9 = POJEMNIK ZIMNA BNS = LISTWA WEWN. DRZWI, SATYNOWY KAMIEŃ BPI = LISTWA TABL. ROZDZIELCZEJ,SATYNOWY KAMIEŃ C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ CT3 = DLA NIEMIEC D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DDU = LUSTERKO,ZESP. DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65 G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB JL9 = ABS K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LPP = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTL MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP. NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NS2 = DLA WSPOMAGANIA KIEROWNICY ZALEŻNEGO OD PRĘDKOŚCI NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07 PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA QGF = OPONY,205/55 R 16-91H QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 R2D T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA TM7 = AKUMULATOR,60AH TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA TRP = RAMA RADIA TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA TSQ TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA TTX = DLA ZŁĄCZA DODATK. SPRZĘTU RADIOWEGO U3A U55 U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY UCE = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UJ3 V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ VJU = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,SATYNOWY KAMIEŃ VNF = IZOLATOR AKUMULATORA W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONYY67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 W0L0TGF48W2154073 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny T:Astra G:Astra F48:5 DRZWIOWY HATCHBACK W:1998 2:Bochum 154073:SERIAL NUMBER typ siln:X16szr nr ser.siln:02HK5851 nr pierwszej rejestracji:M -PR 234 Data produkcji:1998.04.06 Kod modelu:0TF48 Kod lakieru według GM-13L 2F2 = RADIO,CAR 300 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY C60 = KLIMATYZACJA C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA CT3 = DLA NIEMIEC D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE GY7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18 J65 = PRZEDNIE I TYLNE HAMULCE TARCZOWE JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A M79 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15 QED = OPONY,195/60 R 15-88H T6U = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 2 TN6 = AKUMULATOR,55AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 VE6 = ZDERZAK,MALOWANY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W3B = SILNIK WYPRODUKOWANO W BOCHUM W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA W0L0TGF08X8033127 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny T:Astra G:Astra F08:3 DRZWIOWY HATCHBACK X:1999 8:Ellesmere Port 033127:SERIAL NUMBER typ siln:X12xe nr ser.siln:19E41985 nr pierwszej rejestracji:B-HA 3928 Data produkcji:1998.10.30 Kod modelu:0TF08 Kod lakieru według GM-25L 20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI 2F3 = RADIO,CAR 400 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80P = KOŁO,JEZDNE-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY C60 = KLIMATYZACJA CT3 = DLA NIEMIEC D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE ELL = WYPRODUKOWANO W ELLESMERE PORT GS8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94 J65 = PRZEDNIE I TYLNE HAMULCE TARCZOWE JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS PC0 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,16 OTWORÓW,51/2JX14 QIH = OPONY,175/70 R 14-84T T6U = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 2 TN6 = AKUMULATOR,55AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 VE6 = ZDERZAK,MALOWANY W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość manczo Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam, Jestem nowym posiadaczem OPLA ASTRY II, prosze o rozkodowanie nr VIN: W0L0TGF4825118976 Z gory dziekuje,   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 W0L0TGF4825118976 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny T:Astra G:Astra F48:5 DRZWIOWY HATCHBACK 2:2002 5:Antwerp 118976:SERIAL NUMBER typ siln:Y20DTH nr ser.siln:17B93205 nr pierwszej rejestracji:83-JB-GB Data produkcji:2002.01.10 Kod modelu:0TG48 Kod lakieru według GM-36U 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B76 = DLA PRZYRZĄDÓW Z CZARNYMI TARCZAMI BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY C60 = KLIMATYZACJA C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2 CT5 = DLA HOLANDII DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE DP6 = OBUDOWA FI2 = TABLICZKA,OSTRZEGAWCZA,FOTELIK DLA DZIECKA FY1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.63 G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB JL9 = ABS K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY K60 = ALTERNATOR,100A LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23 MM3 = Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3 OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15 QED = OPONY,195/60 R 15-88H T67 = AKUMULATOR,70AH T9L = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,MALTA U07 = KLAKSON,FANFARA U3C U55 U83 = GŁOŚNIK,6 UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3 VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ W1A = ZAOPATRZENIE MONTAŻOWE,RADIO,BEZ TELEFONU SAMOCHODOWEGO W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W3I = WYKOŃCZENIE,HIGHWAY/MALTA W3U = TABLICZKA PRODUCENTA,CLUB W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barnib Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Thx daro pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomeKRK Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Daro!!! 71-RS-TH Czy jest to możliwe że poprzedni właściciel (w Holandii) miał nr rejestracyjny który wyszedł po zdekodowaniu z nr-u VIN ?? Te same numery mam na szybach w aucie ...   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 nr pierwszej rejestracji:71-RS-TH To jest nr rejestracyjny jaki samochód dostał po opuszczeniu salonu,więc jeżeli ten Holender od którego nabyłeś Astrę był jej pierwszym właścicielem to tylko by to potwierdzało.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość agajw Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 2006 to rok modelowy(kolejny kalendarzowy) który w fabrykach zaczyna się po okresie urlopowym i stąd taki zapis w VINie Natomiast 2005.11.22 to faktyczna data produkcji. W każdym bądź razie jest ok. No jednak nie jest tak ok, bo właśnie odrzucili mi rejestrację w Wydziale Komunikacji!!!( Pewnie tym samym programem rozkodowali, że samochód był faktycznie był wyprodukowany w 2005, a na wszystkich papierach, a głównie na badaniu technicznym jest 2006. Już to jakoś odkręcam, ale na czym to polega, że diagnosta twierdzi, że sprawdzał VIN w programie, wszystkie szyby są z 2006 r., a faktyczna produkcja 2005???   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 No faktycznie patrząc jeszcze raz to masz to odwrotnie wpisane. Ja też mam dwie daty(lata),ale 1998(produkcji)mam w papierach(badaniu tech.dow.rejestracyjnym) A 1999(modelowy pojawia się gdzieś tam w jakichś fakturach i innych świstkach z Niemcowni) U Ciebie jest na odwrót. Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55670-pro%C5%9Bba-o-rozkodowanie-vin/page/243/#findComment-384432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi