cactus Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Prosiłbym o rozkodowanie Vina mojej Asterki G, bardzo interesuje mnie jej wyposażenie a szczegolnie fakt posiadania siłownikow zamka centralnego ale także inne pierdółki. Vin: W0L0TGF48W5163747   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 marekzegarek, sprawdź poprawność tego VINu bo wyskakuje"Brak możliwości rozszyfrowania pozycji" W0L0TGF48W5163747 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny T:Astra G:Astra F48:5 DRZWIOWY HATCHBACK W:1998 5:Antwerp 163747:SERIAL NUMBER data produkcji-19.03.1998r nr.pierwszej rejestracji:MA-YU 961 typ silnika X16SZR nr.ser.silnika-02HD6953 2F2 = RADIO,CAR 300 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA CF5 = DACH OTWIERANY,PRZEZROCZYSTY,ELEKTRYCZNY COB = WYPRODUKOWANO W ANTWERPII 2 CT3 = DLA NIEMIEC D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 J65 = PRZEDNIE I TYLNE HAMULCE TARCZOWE JL9 = ABS K73 = ALTERNATOR,70A L73 = SILNIK BENZYNOWY 1.6 MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS PG1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,6JX15 QED = OPONY,195/60 R 15-88H T6U = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 2 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN5 = AKUMULATOR,44AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 VE6 = ZDERZAK,MALOWANY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W3B = SILNIK,BOCHUM W6U = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARIANT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL Z1X = FARBA,JEDNO POKRYCIE cactus,o tym czy w drzwiach są siłowniki to z VINu się nie dowiesz.Ale z tego co ja się orientuje to wszystkie AG miały centralny ale nie wszystkie były sterowane z pilota.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Dzięki za rozkodowanie. Co do centralnego to niestety się mylisz, sporo jest na rynku Astr G bez centralnego, nawet taka jak moja od Niemca nie ma. Sprawdze jutro co jest w drzwiach ale watpie zeby byly silowniki skoro sterownika nie ma. Jedyny plus ze wszystkie Astry G mają pełne okablowanie wiec roboty z założeniem będzie mniej.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Co do centralnego to niestety się mylisz, sporo jest na rynku Astr G bez centralnego,No przyznam że jestem zdziwiony.Choć skoro były bez ABS(nie wiem czy wiesz),to bez centralnego może też.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam Uprzejmnie poproszę o rozkodowanie nr. vin: W0LOAHL4868068987 z góry dziekuję !!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 W0LOAHL4868068987 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny A:Astra Platform H:2004 Platform Generation L48:5 DRZWIOWY HATCHBACK 6:2006 8:Ellesmere Port 068987:SERIAL NUMBER data produkcji-15.12.2005r nr.pierwszej rejestracji:HH-YY7245 typ silnika-Z16XEP nr.ser.siln.20GJ0097 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA C60 = KLIMATYZACJA C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CT3 = DLA NIEMIEC D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DDU = LUSTERKO,ZESP. DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ G61 = MOCOWANIE NA 4 ŚRUBY JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LJ7 = Z16XEP SILNIK M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17 MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA QGF = OPONY,205/55 R 16-91H QL5 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,10 SZPRYCH,61/2JX16 QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA TN6 = AKUMULATOR,55AH TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA TRP = RAMA RADIA TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY UCE = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA W1Y = STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS Y67 = ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Bardzo dziękuję , pozdrawiam !!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 marekzegarek, sprawdź poprawność tego VINu bo wyskakuje"Brak możliwości rozszyfrowania pozycji" przepraszam za kłopot i już sie przestraszyłem że coś jest nie tak ale czeski błąd pomyliłem 6 z g właściwy VIN: W0L0MFF19XG025194 gdyby coś było nie tak to mogłem już tylko pomylić zero z literą "o" ale to pewnie jest typowe dla wszystkich tzn albo to 0 albo o ale wszędzie tak samo, jeszcze raz sorki za kłopot   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 W0L0MFF19XG025194W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny M:East European Astra F:Astra F19:4 Drzwiowy Limuzyna X:1999 G:Gliwice 025194:SERIAL NUMBER 2H6 = SILNIK BENZYNOWY 1.4 81I = WNĘTRZE-ANTRACYT CR6 = DLA POLSKI D46 = LUSTERKO,PRAWE-LEWE,STEROWANIE ZDALNE FJ1 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18 (FRT) J41 = SYSTEM HAMULCOWY,TARCZOWE-PRZEDNIE,BĘBNOWE-TYLNE ML5 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F13, Z DŁUGIM ZAKRESEM PRZEŁOŻEŃ N46 = KOŁO KIEROWNICY,CZTERY SZPRYCHY NT2 = EMISJA SPALIN,EEC 96 PX6 = KOŁO,JEZDNE,16 OTWORÓW,51/2JX13 QQC = OPONY,175/70 R 13-82T U2E = PRZYRZĄD,TEMPERATURA CHŁODZIWA W6C = WYKOŃCZENIE,TKANINA,STANDARD,WARAINT 1 Jakoś tak okrojone to rozkodowanie wyszło.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 WOLOTGF48X6113989W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny T:Astra G:Astra F48:5 DRZWIOWY HATCHBACK X:1999 6:Eisenach 113989:SERIAL NUMBER typ silnika-X16SZR data prod.13.04.1999r nr.pierwszej rejestracji:MZ-RA1540 2F2 = RADIO,CAR 300 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 80I = WNĘTRZE-CZARNY A01 = SZYBA,ZABARWIONA A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ AQ6 = SIEDZENIE PRZEDNIE,OPARCIE REGULOWANE AR6 = PAS,SIEDZENIE TYLNE,ŚRODKOWY,TRÓJPUNKTOWY AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI C35 = NAGRZEWNICA,PRZEDZIAŁ TYLNY C60 = KLIMATYZACJA C87 = LAMPKA CZYTANIA MAPY,TYLNA CT3 = DLA NIEMIEC D44 = POKRYCIE,OBUDOWA LUSTERKA,NADWYMIAROWE,MALOWANE DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE EIS = WYPRODUKOWANO W EISENACH GX8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.74 J65 = PRZEDNIE I TYLNE HAMULCE TARCZOWE JL9 = ABS K60 = ALTERNATOR,100A L73 = SILNIK BENZYNOWY 1.6 MG4 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,SPORTY N29 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,6JX15 N32 = KOŁO KIEROWNICY,DELUXE N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA NA5 = EMISJA SPALIN,KATALIZATOR TRÓJDROŻNY,WARIANT 2 NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS QED = OPONY,195/60 R 15-88H T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 TN6 = AKUMULATOR,55AH U07 = KLAKSON,FANFARA U16 = PRZYRZĄD,OBROTOMIERZ U83 = GŁOŚNIK,6 VE6 = ZDERZAK,MALOWANY W3B = SILNIK,BOCHUM W6Q = WYKOŃCZENIE,TKANINA,CAMPAIGN W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA Z2T = TABLICZKA Z NAPISEM 100 LAT OPLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi