Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Silnik C 14 NZ, benzyna. Wtryskiwacz jest suchy-benzyna nie dociera do samego wtryskiwacza. Po wlaniu zakrętki benzyny w gardziel-odpala bez problemu. Na gazie pali normalnie.

 

Pompka paliwa sprawdzona, filtr wymieniony, paliwo dociera do gaźnika (patrz zdjęcie poz. 2) - po odłączeniu węża i włączeniu zapłonu sika aż miło.

 

Wykręciłem coś co było przykręcone tlyko przez jedną śrubę ( poz. 1 na zdjęciu) - co to jest i do czego służy. ten element też był suchy.

 

Co to za element zaznaczony cyfrą 3? Gdzie szukać usterki? Paliwo dociera do gaźnika, ale ginie gdzieś w środku? Może trzeba cały układ (gaźnik) jakoś odpowietrzyć? Gaźnik był odkręcany przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą i po tej czynności przestał palić na benzynie, tzn paliwo przestało dochodzić do gardzieli.

 

Ktoś pomoże?

post-20164-0-29076100-1348049167_thumb.jpg

post-20164-0-99630100-1348049387_thumb.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pomoże?

Witam

1 to miejsce gdzie przykręcony jest silniczek krokowy.Służy on do regulowania obrotów biegu jałowego.

2 to wężyk zasilający w paliwo

3 to regulator ciśnienia paliwa

Jeżeli paliwo dociera,to wina leży po stronie wtryskiwacza lub braku zasilania.Sprawdż oporność wtryskiwacza i czy dochodzi napięcie do niego podczas kręcenia rozrusznikiem

Edytowane przez krzywy12
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

1 to miejsce gdzie przykręcony jest silniczek krokowy.Służy on do regulowania obrotów biegu jałowego.

2 to wężyk zasilający w paliwo

3 to regulator ciśnienia paliwa

Jeżeli paliwo dociera,to wina leży po stronie wtryskiwacza lub braku zasilania.Sprawdż oporność wtryskiwacza i czy dochodzi napięcie do niego podczas kręcenia rozrusznikiem

 

Oporność wtryskiwacza 2,5 oma, zasilanie wtryskiwacza działa-podpiąłem diodę LED do złącza-po zakręceniu silnikiem dioda miga.

 

Wtryskiwacz jest suchy.

 

Co dalej? Może trzeba go zalać benzyną? Ten gaźnik się jakoś odpowietrza?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego OPEL ASTRA F - Silniki C14NZ, X14NZ by wynikało , że oporność jest za duża.

Zmierzyłem innym multimetrem-pokazał 1,8-jak dla mnie w normie-mierniki mają jakiś tam błąd pomiarowy.

 

Pytanie - czy w gaźniku jest coś co przekierowuje benzynę z przewodu paliwowego? Paliwo dociera do gaźnika i tyle-czy jest "coś" co przekierowuje benzynę do wtryskiwacza? Wtryskiwacz jest suchy więc benzyna poi prostu do niego nie dociera-tu jest problem :/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś jest pomieszane z wężykami podciśnień. To może coś pomoże [silnik benzyna]Czyszczenie Przepustnicy Kadett monowtrysk

 

Wężyki podciśnienia-to może być to-gaźnik był demontowany podczas wymiany uszczelki pod głowicą-może mechanik coś namieszał-na benzynie palił bez problemu przed naprawą, a po naprawie już nie chciał. Zrobię zdjęcie jak to wygląda u mnie i opiszę co do czego jest podłączone. Gdyby rzeczywiście te przewody były pomieszane to czy paliłby na gazie a na benzynie nie?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem połowicznie rozwiązany!

 

Mechanior, który wymieniał uszczelkę zamienił przewody zasilające od benzyny, tzn powrót był na wejściu do gaźnika :/ W tym miejscu podziękowania dla Pana Sławka-mechanika z Zabłudowa, który dokonał telefonicznej diagnozy :D

 

Natomiast silnik po krótkim rozruchu znowu zamilkł i dalej nie wiem co mu dolega. Iskra jest, benzyna też.

 

Jak sprawdzić czy wtryskiwacz jest sprawny?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Danex201
      chodzi o takie cos dodaje linka
    • Przez Harry
      Witam, jak ktoś mi powie co jest z moim kadetem to stawiam porządny browar.
      podczas jazdy gdy delikatnie wciskam gaz to jest wszystko OK, gdy jednak wcisnę mu do oporu to szarpie jak głupi. Tak się nie da jechać. Stało się to po wymianie silnika z C13NZ na C14N. Filtr paliwa jest nowy, świece i przewody też. Jeśli nikt niema pomysłu na to to będę zmuszony się z nim rozstać.
       
       
      Zmieniłem tytuł na zgodny z regulaminem, kangur to żyje w Australii, nie nadaje się do nadawania tytułu tematom na forum/rafaln1
    • Przez Bols
      Witam ponownie Nie dawno zauważyłem mały problem z rozgrzaniem samochodu ... co dzień jeżdżę samochodem po 20 km w 1 stronę (rano 10 min max) wracam z pracy około 30min. czasem więcej i samochód nie może zagrzać się do temperatury (Połowy skali na desce rozdzielczej) ledwo co dochodzi do końca niebieskiego pola ..... Tak jest zima ... Ja wiem że mały dystans robię ale parę tyg temu jechałem autostradą A4 z Legnicy do Wrocławia i temperatura tak samo dochodziła do końca niebieskiego pola .... latem spokojnie wiatraczek włącza się i chłodzi silnik .... Wydaje mi się ze termostat szlak trafił i moje pytanie brzmi gdzie on znajduje się czy samemu da rade wymienić go bez większych problemów?
       
      Opel kadett 1.4i 44kw 91r
       
      Pozdrawiam Grzesiek
       
      Dodałem typ silnika w tytule/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.