Skocz do zawartości

Temperatura silnika


Gość rafalo517

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem ostatnio że wskazówka temperatury silnika po odpaleniu stoi w miejscu jadę z 10km i nadal potem dopiero drgnie do 75 stopni i opada ktoś wie jaka może być przyczyna? czujnik z termostatem do wymiany? BO chyba powinna wzrosnąć temperatura do tych 88stopni i dajmy na to spaść ale nie znów na zero czyli te 70stopni bo bodajże od tylu jest licznik.

 

 

Pozdrawiam.

 

Edit.

 

Właśnie wróciłem ruszyłem w lekką trasę 100-160km/h zanim ruszyłem na postoju rozgrzałem aż wskaźnik wskazywał ponad 86stopni. ruszyłem na początku okej ale potem temperatura zaczęła spadać poniżej 75stopni i się tak mniej więcej utzymywała gdy zwolniłem i jechałem osiedlowymi uliczkami znów wskazówka poszła w górę ale do ledwo 80stopni. zanim dojechałem do domu spadła do "zera".

stanęłem i na jałowym znów zaczęła rosnąć węże odchodzące od termostatu były wszystkie ciepłe a wskaźnik nie przekroczył 90stopni.

 

Jak myślicie to normalne czy jednak termostat do wymiany?

Edytowane przez rafalo517

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli tak jak myślałem i dlatego też nie wypala mi się dpf od kupna auta a już mam przejechane jakies nie całe 2tysie.

 

Pytanko teraz spust środka chłodzącego jest w chłodnicy i na bloku silnika? czy tylko na chłodnicy? bo nie mogę znaleźć na bloku nic.

 

a i czy jak wymontowywał z was ktoś to robiliście to poprzez wymontowanie akumulatora i jego obudowy tak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś miał również wymieniać to polecam kupić w inter Carsie cena taka jak na allegro (150zł) a i gwarancja jest. oczywiście chodzi o Wahlera

Edytowane przez rafalo517

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro wymieniam bo wolne sobie wziąłem to ogarnę to bo tak jak wracam z roboty to już ciemno jest. btw zauważyłem że na moim kupionym termostacie jest logo GM tylko przytarte lekko w sensie zeszlifowane nie wiem co to za przekręt w tym InterCarsie

 

A wracając to już widzę że będę miał problem z odłączeniem złoczki od czujnika temperatury bo coś z nią nie tak ale wymontuję go i może jak będę ją lepiej widział to uda się odczepić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i już wymieniony był popsuty. co ciekawe zanim dojechaliśmy to włączyło się wypalanie DPF wjeżdżaliśmy w bramę i biały dym w ilości sporej wydobywał się ale cóż trzeba było zgasić. po wymianie termostatu po wcześniejszym sprawdzeniu itp. ruszyliśmy no i zaczęły mrygać spręzynki (czyt. od świec żarowych) dzięki bogu że mam jeszcze tego softa co pokazuję gdy wypala się DPF no i ruszyliśmy w trasę prędkość stałą 100km/h staraliśmy się utzymywać no i nic i nic cały czas mrygają trzeba było zawrócić zaweóciliśmy już jesteśmy jakiś 1km od domu no i na szczęście skończyło się wypalanie ufff udało się. :D no trwało to dokładnie 15km. Problem z głowy./

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności