Skocz do zawartości

1.0 12V blokada wałka


Gość mati580

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałeś czy masz dwa czujniki temperatury wody ?

Ten na zegary jest zwykle jedno-pinowy http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/10/19/25/2610192576

a na komputer silnika dwu-pinowy. http://www.sklep.tomiicars.com.pl/files/200/czujnik_temperatury_458%20002.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej w silniku 1.0 jest wkręcony w obudowe zaworu EGR (nad skrzynią biegów). Jeśli ten czujnik wymieniłeś, to pozostaje ci tylko sprawdzenie wiązki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zewrzesz wsuwkę do masy to wskaźnik powinien wychylić się na maksa. Jeśli nie to masz przerwę w obwodzie między czujnikiem a wskaźnikiem.

Sam wskaźnik w zegarach też może być uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód zakładany na ten czujnik zepnij z jakąś masą

choćby do jakiejś metalowej części silnika

i wówczas sprawdź wskazania temp. na zegarach.

Wskazówka powinna poszybować do końca,

jeśli nie drgnie - problem tkwi np w przewodzie albo choćby samym wskaźniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności