Skocz do zawartości

Grzeanie świac


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

w moim autku 2,0dtl nie włancza się wogóle kontrolka od grzania swiec, a chyba przy ujemnych temp. powinna. W czasie lekkich mrozów auto gorzej pali. Czy to oznacza, że swiece do wymiany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam ten sam silnik co kolega. 2.0 DTL astera II z 2000 roku. U mnie to samo już to przerabiałem w tamtym roku. Kontrolka od grzania świec zapala mi sie na sekunde jak temp. spadnie poniżej -5 stopni. Inaczej nie da rady żeby Ci sie zaświeciła. Tak jest ten silnik skonstruowany. Ale jeśli po odpaleniu go trzęsie znaczy że może świeczka byc walnieta. Też tak miałem ale wymieniłem i ok. To było rok temu. Teraz na razie ok ale raz go troche potrzęsło jak było około 2 stopni. Na razie jeżdzę i jest ok. Podejrzewam że TTTM :wesoly:

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę się powtarzał takie cacko bedzie pasowało i włanczało twoie świeczki to jest odwieczny proble silników dislowskich w oplach i BMW nie pytaj czy będzie pasowało bo będzie ten sam sprzedawca posiada równiez na 2.0 DTI DTL idt pozdrawiam http://moto.allegro.pl/item258840881_masz_bmw_opel_rover_z_silnikiem_tds_zobacz.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11Mateusz11, nie daj się namówić na te cudowne urządzenie bo odwieczny problem o którym pisze kolega yokass, dotyczy tylko starych silników 2,5 litra, a nie 2.0 DTI.

A jak widzę, że ten sam sprzedawca usiłuje wcisnąć za 119 zł urządzenie do kasowanie inspekcji w Astrach to mi się wszystko w brzuchu przewraca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być mozer masz rację nie sprawdzałem jak to działa w DTL i DTI wie napewno że działa TD bo koleś takie coś se zamontował no i ta cena to napewno jest wygórowana bo on to kupił za 29 zł ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie coś macie chyba nie tak. Ja mam ten sam silnik tylko w mocniejszej wersji i jak mi któraś świeczka padnie to mi się zapala kontrolka( jakaś taka pomarańczowa pompa-zapala sie po odpaleniu silnika i po przygazówce gaśnie). I nawet jak miałem dwie padnięte to mi nie rzucało silnikiem. Nie wspomnę już o tym, że u mnie kontrolka grzania swieczek zapala się na zimnym silniku -po długim postoju(np rano) nawet przy +10. Więc może to da się w jakiś sposób ustawić bo nie wydaje mi się, że opel rozwiązał to w 2 wersjach tego samego silnika na dwa różne sposoby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak miałem, że świece włączały się i przy +10. Dlatego uważam, że problem występuje dlatego że albo źle odczytywana jest temperatura otoczenia albo winien jest przekaźnik świec żarowych.

Nie wiem tylko czy czujnik temperatury zewnętrznej (przed chłodnicą) steruje świecami, czy jest jakiś inny, przeznaczony tylko do tego (np. wbudowany w przekaźnik). Bardziej jednak jestem przekonany do drugiego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności