Gość tom211 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam forumowiczów . W mojej corsinie wymieniłem; końcówki drązków skretnych,sworznie wahacza.I nie da się jeżdzić. MIanowicie jedzie się prosto i nagle sciąga mi auto w prawo,kierownice nie "rwie" jest cały czas prosto a auto ucieka.Włos mi sie zjezył na głowie. Pojechałem na ustawienie kątów i zbiezności do warsztatu.Wszystko niby ok. A dzieje sie to samo. Pojade jeszcze raz do warsztatu . Ale co może byc przyczyna takiego czegoś ? Coś na maglownicy? Tulejach wahaczy? Sam juz nie wiem. Możecie coś nakierować?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 jesli nie ma zadnych luzow na zawiasie kola maja dobre cisnienie to papraki ustawiali Ci geometrie nie zbieznosc masz ustawic ale cale zawieszenie przod i tyl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Ale co on ma z tyłu ustawiać?? W CC nie ma co ustawiać z tyłu Da się jedynie zbierzność ustawić z przodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 belka tez ma regulacje kolego na mocowaniach wahaczy do nadwozia moze byc krzywo ustawiona i wtedy tez sa cyrki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Kurde no rozbierałem belkę, wymieniałem w niej tuleje (czyli jedyny element łaczący ją z nadwoziem) i regulacji tam żadnej nie było - budowa prosta - jedynie jedna śruba rzechodząca przez środek tuleji i mocujące do uchwytów w nadwoziu i tyle   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody67 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Ja też z chęcią uzyskam odpowiedź w tym temacie bo mam ten sam problem. Z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 otwory powinny byc w ksztalcie fasolek w mocowaniach przykreconych do nadwozia to daje pole manewru   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody67 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 otwory powinny byc w ksztalcie fasolek w mocowaniach przykreconych do nadwozia to daje pole manewru Dobra to poszukam tych fasolek również już teraz dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom211 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Dzieki za odzwew. Okazało sie że jest luz na srubie łaczącej sworzeń wahacza ze zwrotnicą. W ogóle nie 'trzyma' sworznia w swoim siedzeniu. wymieniłem nową śrubę...to samo. Pociagne za koło i sworzen wahacza sobie chodzi w zwrotnicy, góra-dół. jaka ma być srednica tej sruby? 10mm ? do wymiany zwrotnica?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 kto montowal ten sworzen Ty czy mechanik albo inaczej porownywali czy jest taki sam ?? luzu na nim nie ma prawa byc wchodzi luzno w mocowanie czy z oporem ?? zobacz jak jest z drugiej strony porownaj srube i jak trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.