Gość piotrgk Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Mam od dłuższego czasu problem z odpalaniem mojej Corsy 1.3 cdti z 2004 r. Bardzo czesto (50 % przypadków) zdarza się,że gdy auto odpali to jest strasznie dziwny dzwięk silnika ,a nim samym rzyca na wszystkie strony , podobnie zresztą jak kierowca w środku. Gdy zgasze silnik i ponownie odpale(do skutku) to jest oki i autko smiga. Podczas samej jazdy nie ma problemu, podobnie jak ze spamalniem. Pojęcia nie mam w czym problem. Swiece wymieniłem, układ wtryskowy sprawdzony(wtryski na stole mierniczym), pompa wtrysków po regeneracji bo ciekła, egr wyczyszczony, zawór reglujący ciśnienie paliwa na listwie podmieniony na nowy,ale nadal bez efektu. Ogólnie auto prześwietlone,a kilku mechaników( w tym elektrycy) rozkładaja ręce.Pomocy.Jakies sugestie Koledzy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Musisz dokładniej to opisać. Rozumiem, że rzuca czyli trzęsie i ma dziwny dźwięk bo nie pali na wszystkie cylindry? Czy to ustępuje po jakimś przejechanym dystansie czy po kilku sekundach/minutach? Jeśli tyle rzeczy sprawdziłeś, to pozostaje sprawdzić przekaźnik świec, być może koło dwumasowe a nawet rozrząd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrgk Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Po odpaleniu strasznie rzuca i nie przestaje,nie da sie nic przejechac autem,bo po wcisnieciu gazu nie reaguje obrotomierz. Po wylaczeniu silnika i ponownm uruchomieniu auto odpali normalnie. Zastanawiam się nad zapchana przepustnicą. Edytowane 5 Października 2012 przez piotrgk Usunąłem zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 na komputerze nie wykazuje żadnych błędów?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrgk Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) na komputerze zero błędów. Edytowane 5 Października 2012 przez piotrgk Usunąłem zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 a czym to sprawdzałeś? jaki soft na tym komputerze? możesz przeczyścić tą przepustnicę, bo przypadek jest dziwny może sterownik silnika szwankuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrgk Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) ja osobiście nic nie sprawdzałem,bo nie znam się na tym w 3ech różnych warsztatach na 3ech różnych komputerach było sprawdzane i był tylko błąd obwodu świec,a po ich wymianie nie występuje już błąd. Niestety nic nie pomaga,a każdy rozklada ręce. Począwszy od diagnosty silnika,po elektryka.Czeski film. Edytowane 5 Października 2012 przez piotrgk Usunąłem zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 gdzie wy silniku z 13dt czy z13dtj macie przepustnice ? tu nie ma zadnej przepustnicy !!! wszystkim steruje ecu a turbo jest manualne(mechanicznie sterowane) na by pasie wiec wg mnie takie szarpanie -bo zdarzylo mi sie pare razy to tylko bylo jak byl slaby akumulator (a napiece jest bardzo wazne przy cr) moze masz zawalony kolekor ssacy-czysciles?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 może masz uwalony moduł świec bo ten błąd to nie tylko problem ze świecami ale i z modułem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 jeszcze zwrocilbym uwage na rozrusznik ... 1.czy podczas zapalania nie puszczasz zbyt szybko kluczyka w momencie gdy silnik zaczyna lapac (moja rada pokrec sekunde dluzej) zdarzylo mi sie tak z 5 razy silnik pracowal za glosno i nie rowno (jakby wypadaly zaplony)ponowne uruchomienie bylo ok silnik na common rail potrzebuje zrobic pare obrotow walu zeby wytworzyc odpowiednie cisnienie 2.czy rozrusznik jest sprawny czy dobrze kreci (szybko /slabo) moze zwierac podczas pracy i powodowac duze spadki napiecia a wtedy komputer wariuje 3.akumulator wazna rzecz mam oryginalny jeszcze ale juz tej zimy nie przetrzyma wiec mam i zapas nie wiem jak u ciebie byc moze tez masz oryginal jesli tak to te 370 A rozruchu szalu nie robil po 7-8 latach eksploatacji jeszcze w zimie,troche amperow ulecialo dlatego jaki masz akumulator ,jego stan naladowania ,pojemnosc dlatego uwazam zebs sie skupil na tej elektryce akumulator-rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.