Gość Tomek 1981 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Witam Mam pytanie: w jaki sposób mogę sprawdzić zawór EGR. Wiem że należy podłączyć napięcie 12 volt między pierwszy i ostatni pin zaworu EGR. Nie mam takiego źródła, więc czy mógłbym podłączyć zawór do akumulatora? Jeżeli tak to do którego pinu plus a do którego minus?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 przeczytaj jeszcze raz co napisales logiczne ze plus to 12V napisales gdzie podlaczyc a pozniej pytasz gdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek 1981 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Czyli z tego wynika że można sprawdzić za pomocą akumulatora tylko co gdzie podłączyć. Poprosiłbym o instrukcje dla mniej ogarniętych   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Podłączyć pod wskazane przez Ciebie piny, próbuj na chybił trafił - nie wybuchnie Ci w rękach. Przy czym takie testy wiele nie powiedzą ew. tylko czy nie jest zjarany czy stale zablokowany, a w trakcie pracy silnika i tak może szwankować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek 1981 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 To w takim razie czy jest możliwość domowym sposobem jednoznacznie stwierdzić czy zawór EGR działa poprawnie czy też nie działa poprawnie lub jest zjarany   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Sprawdzenie takim domowym sposobem może tylko potwierdzić czy wogóle jakoś działa. Ew. jeszcze - czy nie jest stale uchylony. Więcej danych po podłączeniu pod komp. i obserwacji "pracy silnika".   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.