Skocz do zawartości

Zapala sie kontrolka przy wiekszych predkosciach i brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

tak tez o tym slyszalem, i o tej akcji ze ludzie sie skarzyli.

 

ja mam przedlift i u mnie nie mruga, raz mi mrugala gdy nie bylem swiadomy ze kupilem sobie diesla z dpf-em. Pojechalem do ASO a tam mily angol powiedzial zebym pojezdzil sobie troche bo dpf sie zapelnij i musi sie wypalic...

 

Objawy wypalania:

- inna praca silnika, moze byc nawet nie rowna(szarpanie, itp)

- o wyzszym spalaniu juz nie musze wspominac

- pewnie kilka innych objawow ktorych nie pametam ale te ktore wymienilem sa jak amen w pacierzu.

inna praca jest charakterystyczna, można łatwo poznać

czasem jak zawieje zapach spalonej gumy

podwyższone obroty jałowe

spalanie na poziomie 2.5-5l/h na wolnych obrotach

podwyższone spalanie chwilowe podczas jazdy, dopiero jazda z prędkościa ok 180-200km/h powoduje zrównanie się spalania chwilowego z i bez wypalania

podgrzewanie tylnej szyby i lusterek

mruganie świecy żarowej jedynie w autach z samego początku produkcji, przed liftem, o ile nie zostało wyłączone techem.

 

zreszta wszystko bylo juz na forum...

 

NO w sumie może być taka prawda. BO mi od kupna się nie wypalał dopiero jak okazało się że termostat poszedł to od razu po wymianie się wypalił i właśnie migała kontrolka od świec no i wypalał się naprawdę długo. Zwrócę uwagę teraz jak to wygląda :)

Edytowane przez rafalo517

 

no i wszystko na ten temat :rolleyes:

 

dzieki kicaj za uzupelnienie, zupelnie zapomnialem o tym smrodzie, jakim czasami raczy mnie auto...

Edytowane przez wolf80

 

wiesz ja naprawdę rzadko czuję smród...

po pierwsze musisz stać po drugie musi zawiać albo musisz przylożyć nos do rury wydechowej ;)

 

Gość signum 2012

Witam nie zakładając nowego tematu mój przypadek opel signum CDTI 19 150 KM zapaliła się kontrolka auto z kluczykiem spadek mocy kolega sprawdził na kompie okazał się filtr cząstek stałych a więc postanowiłem wypalić

I co dalej się dzieje w trasie znów zapaliła się kontrolka samochód kluczyk ponowne podłączenie kompa usuniecie błędu jazda po mieście obroty do 3 tys i kontrolka się nie zapala wiec myślę ok pojechaliśmy na odcinek prostej samochód mułowaty z miejsca 4 tys i zapala się kontrolka z kl. stwierdzono ze może geometria turbiny albo jakiś drobiazg jakiś zagięty wężyk podpowiedzcie co to może być .

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności